• Randamentul camioanelor va creşte pentru că nu vor mai pierde timpul în vămi.
  • Se reduc timpii de staţionare în frontiere şi pentru trenuri, iar portul Constanţa va fi mai bine valorificat.
  • Reducerea timpilor de tranzit este cel mai mare beneficiu pe care îl va resimţi transportul rutier, scrie ZF.

Reducerea timpilor de tranzit este cel mai mare beneficiu pe care îl va resimţi transportul rutier şi feroviar de mărfuri o dată cu intarea României în Schengen terestru, cu efecte ce se vor resimţi ulterior în  toate sectoarele.

Camioanele de marfă nu vor mai pierde zeci de ore la cozile din vămi, pentru că România a intrat în Schengen terestru din ianuarie 2025, ceea ce înseamnă inclusiv pentru  transportul feroviar reducerea timpilor de staţionare în frontiere pentru fiecare tren la punctele  Curtici, Salonta sau Carei.

Titlurile zilei

KEEP COOL & TRADE ON
BUCUREȘTI ÎNTRECE HAMBURG LA PIB PER CAPITA
H2O DEPUNE 1,7 MLD. LEI LA EXIMBANK
Dragostea nu are preț, dar nunțile da
Datoria externă CREȘTE LA 203,5 mLD. euro
Implementarea PNRR devine un test pentru România