CEO-ul Ryanair, despre scumpirea combustibilului: „epoca zborurilor de 10 euro a luat sfârşit”

A Ryanair Boeing 737-800 aircraft as seen on final approach flying, touching down and taxiing in Eindhoven EIN EHEH Airport in the Netherlands. The narrow body airplane has the registration SP-RKQ and belongs to Buzz Airline, a Polish carrier headquartered in Warsaw. Formerly called Ryanair Sun a subsidiary of the Irish low cost budget airline company Ryanair. The flights and passenger traffic in Eindhoven is reduced because of the Covid-19 Coronavirus pandemic and the lockdowns applied in multiple European Countries. Eindhoven, Netherlands on November 8, 2020 Ryanair Boeing 737, Eindhoven, Netherlands - 08 Nov 2020,Image: 611371926, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia

CEO-ul Ryanair anunţă sfârşitul unei ere: Epoca zborurilor de 10 euro a luat sfârşit

Şeful unei companii aeriene de tip low-cost susţine că epoca zborurilor de 10 euro a luat sfârşit din cauza scumpirii combustibilului, potrivit BBC.

Directorul executiv al companiei Ryanair, Michael O’Leary, a spus că epoca biletelor de 10 euro s-a încheiat. Ryanair nu va mai oferi zboruri la preţuri foarte mici din cauza scumpirii combustibilului, a recunoscut şeful companiei aeriene de tip low-cost.

Tariful mediu al companiei aeriene va creşte de la aproximativ 40 de euro anul trecut la aproximativ 50 de euro în următorii cinci ani, a declarat el pentru BBC.

Tot O’Leary a spus că este convins că oamenii vor continua să zboare frecvent, în ciuda creşterii preţului.

„Nu există nicio îndoială că, la capătul inferior al pieţei, tarifele noastre promoţionale cu adevărat ieftine – tarifele de un euro, tarifele de 0,99 euro, chiar şi cele de 9,99 euro – cred că nu veţi mai vedea aceste tarife în următorii ani”, a declarat O’Leary la BBC.

Creşterea costurilor cu combustibilul, care determină creşterea tarifelor aeriene, provoacă şi majorarea facturilor la energie pentru gospodării, afectând veniturile oamenilor. În ciuda acestui fapt, clienţii vor căuta opţiuni mai puţin costisitoare şi nu vor reduce numărul de zboruri, a estimat şeful Ryanair.

„Credem că oamenii vor continua să zboare frecvent. Dar cred că oamenii vor deveni mult mai sensibili la preţ”, a spus O’Leary.

Pe măsură ce biletele de avion au devenit mai ieftine în ultimele decenii, numărul de zboruri a crescut, tot mai mulţi oameni luându-şi vacanţe în străinătate. Companii aeriene precum Ryanair, Easyjet, Vueling şi Wizz Air au concurat pentru a oferi servicii low-cost fără costuri suplimentare.

Exit mobile version