• Consolidarea fiscală aduce noi reglementări și oportunități de inovație pentru asigurătorii de viață, scrie ZF.
  • BRD Asigurări de Viață optimizează procese, crește valoarea pentru clienți și pune accent pe retenția angajaților.
  • În 2024, compania înregistrează +22% creștere a primelor și un profit net de aproape 20 milioane lei.

BRD Asigurări de Viață anticipează că consolidarea fiscală duce la actualizări legislative și oferă oportunități pentru inovații în produse și gestionarea riscurilor, conform ZF.

Deși România se confruntă cu datorii publice ridicate și deficite fiscale, există semne optimiste, iar aderarea la Schengen și sprijinul UE stimulează creșterea pe termen lung.

Ce spune Benjamin Turquin, CEO, BRD Asigurări de Viaţă?

„În timp ce România trece printr-o perioadă de provocări economice semnificative, inclusiv datoria publică ridicată şi deficite fiscale persistente, există câteva semne încurajatoare care sprijină o perspectivă prudent optimistă. Cu toate că proiecţiile de creştere rămân modeste, determinate parţial de contribuţiile fiscale nete, mai degrabă decât de cheltuielile robuste ale consumatorilor, se preconizează că eforturile de consolidare fiscală în curs şi reformele strategice vor crea un mediu economic mai stabil pe termen mediu. Intrarea deplină a României în spaţiul Schengen, împreună cu sprijinul acordat de UE, sunt de natură să reasigure încrederea investitorilor şi să stimuleze creşterea pe termen lung.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

O strategie de alocare a activelor recalibrată poate contribui la asigurarea alinierii randamentelor asiguraţilor cu obiectivele pe termen lung, consolidând astfel poziţia concurenţială a produselor de asigurare de viaţă cu o componentă investiţională, cum ar fi ofertele noastre Invest BenefitĂ sau LongVita INVEST. În plus, ne putem aştepta ca o consolidare fiscală să conducă la actualizări ale cadrelor de reglementare, creând o oportunitate pentru ca asigurătorii de viaţă să inoveze – prin introducerea de noi produse adaptate nevoilor în continuă evoluţie ale consumatorilor şi prin punerea în aplicare a unor practici solide de gestionare a riscurilor.

Obiectivul nostru strategic pentru acest an se concentrează asupra a trei domenii-cheie care, împreună, pregătesc calea pentru avansarea noastră ca lideri în această industie. În primul rând, scalăm şi optimizăm în mod activ procesele noastre. Prin punerea în aplicare a unei arhitecturi IT avansate şi prin lansarea de noi versiuni tehnice, pregătim terenul pentru o eficienţă operaţională îmbunătăţită, permiţând o mai mare agilitate şi sinergii. În al doilea rând, suntem dedicaţi creşterii valorii pentru clienţi. Iniţiativele noastre sunt concepute pentru a oferi o experienţă fluidă şi îmbogăţită atât pentru clienţii noştri finali, cât şi pentru distribuitori. În cele din urmă, punem un accent puternic pe satisfacţia şi retenţia angajaţilor, recunoscând că personalul nostru este cel mai valoros bun al nostru“, spune el.