• Simona Pirtea spune că antreprenorii trebuie să cunoască sursele de finanțare disponibile pentru a sprijini dezvoltarea afacerilor în 2024.
  • Reputația solidă a unei companii este crucială pentru atragerea investițiilor și parteneriate strategice.
  • Antreprenorii trebuie să fie pregătiți și transparenți pentru a atrage capital și a contribui la dezvoltarea economiei naționale.

E reputația cheia performanței pe termen lung în business? Cum îți transformi afacerea prin parteneriate strategice cu fonduri de investiții? Ce provocări și ce oportunități sunt în contextul macroeconomic actual? Sunt întrebări care își găsesc răspuns la Capitalul românesc, eveniment organizat de Romanian Business Leaders.

Ce spune SIMONA PIRTEA, membru board, RBL pentru Aleph Business?

Simona Pirtea spune că, în 2024, un an marcat de provocări și oportunități, Capitalul Românesc ajută antreprenorii să navigheze sursele de finanțare disponibile, cum ar fi private equity, venture capital, fonduri europene și M&A. Într-un climat economic instabil, este crucial ca antreprenorii să fie bine informați și să utilizeze aceste surse pentru a sprijini dezvoltarea afacerilor lor.

Ea a subliniat importanța reputației pentru atragerea finanțărilor. O companie trebuie să construiască o reputație solidă bazată pe transparență, calitatea produselor și parteneriate strategice, pentru a putea atrage investiții. De asemenea, fondurile de investiții nu doar că aduc capital, dar oferă și know-how și deschiderea către piețele externe.

Titlurile zilei

ROMÂNIA INTRĂ-N SCHENGEN TERESTRU
DOMINANȚA BITCOIN SCADE, DAR PIAȚA CRIPTO CREȘTE
INVESTIȚIA E BANUL ÎNVĂȚĂTURII
ÎN CE POȚI INVESTI ÎN 2025?
ALEGERILE SCHIMBĂ OBICEIURILE DE CONSUM
ROMÂNUL SE INTERESEAZĂ DE INVESTIȚII

În ceea ce privește pașii necesari pentru atragerea finanțărilor, antreprenorii trebuie să cunoască toate opțiunile de finanțare disponibile, să fie pregătiți și transparenți, și să își alinieze politicile interne cu cerințele pieței. Principalele lecții extrase din eveniment sunt: importanța reputației, cunoașterea surselor de finanțare și încrederea în procesul de atragere a capitalului, dar și necesitatea unui angajament activ al antreprenorilor în dezvoltarea economiei naționale.