- Warner Bros. Discovery revine la numele HBO Max, scrie CNBC.
- Compania crește cu 3 miliarde de dolari și adaugă 22 de milioane de abonați.
- Rebrandingul reflectă o schimbare spre conținut specific pentru adulți și familii.
Warner Bros. Discovery anunță revenirea la numele HBO Max pentru serviciul său de streaming, la doar doi ani după ce renunță la acesta. În trecut, platforma este cunoscută sub numele de HBO, iar în 2020 devine HBO Max. După fuziunea dintre WarnerMedia și Discovery din 2023, serviciul este schimbat în „Max”, iar acum compania revine la denumirea inițială pentru a pune accent pe calitatea conținutului și pe reputația brandului HBO, scrie CNBC.
Advertisment
Care e motivul din spatele schimbării?
David Zaslav, CEO-ul Warner Bros. Discovery, explică faptul că succesul global al serviciului de streaming este determinat de calitatea programelor și că revenirea la numele HBO sprijină creșterea continuă.
Compania înregistrează o îmbunătățire semnificativă a profitabilității diviziei de streaming, cu aproape 3 miliarde de dolari în ultimii doi ani, și adaugă aproximativ 22 de milioane de abonați la nivel global. Obiectivul este ca până la finalul lui 2026 să depășească 150 de milioane de abonați.
Titlurile zilei
Care sunt provocările?
În ciuda succesului, Warner Bros. Discovery pierde drepturile pentru a transmite meciurile NBA pentru sezonul viitor. În loc să investească masiv în conținut pentru a concura cu platforme mari precum Netflix, care depășește 300 de milioane de abonați, compania alege să se concentreze pe reducerea datoriilor. Astfel, rebrandingul reflectă o schimbare de strategie, renunță la modelul „totul pentru toți” și se orientează spre un conținut mai specific, destinat în principal adulților și familiilor.
Care e contextul mai larg al industriei media?
Anunțul Warner Bros. Discovery vine într-un moment în care alte companii din industria media sunt implicate în schimbări importante. De exemplu, ESPN anunță că viitoarea sa platformă de streaming va purta simplu numele „ESPN”, iar Fox lansează „Fox One”. În același timp, compania Versant este prezentată ca noul proprietar al portofoliului de televiziune prin cablu al Comcast.