• Walmart încheie un parteneriat cu Rebag pentru a oferi genți de brand second hand.
  • Produse de brand precum Chanel, Prada și Fendi sunt disponibile din această săptămână pe site-ul Walmart.
  • Acțiunile Walmart cresc cu circa 70% în ultimele 12 luni.

Walmart colaborează cu resellerul de lux Rebag pentru a vinde online genți de mână, bijuterii și accesorii second hand, pe motiv că retailerul caută să atragă cumpărători bogați și pasionați de modă. Produsele de brand precum Chanel, Prada și Fendi sunt disponibile din această săptămână pe site-ul Walmart din SUA, ca parte a pieței companiei de furnizori terți. Articolele, care sunt certificate de Rebag, sporesc semnificativ selecția Walmart de mărfuri de lux. Prețurile variază, și ajung la sute la mii de dolari. Walmart vrea să concureze cu Amazon alți rivali și vrea să adauge mai multe brand-uri.

Vânzările Waltmart cresc în ultima perioadă

Vânzările de comerț electronic ale Walmart cresc rapid în ultimele trimestre. Michael Mosser, vicepreședinte la Walmart Marketplace, declară într-un interviu că Walmart încearcă să ofere o selecție mai profundă de produse și să organizeze articole greu de găsit pentru entuziaști. Parteneriatul oferă companiei mai multă marfă de la mărci de ultimă generație precum Louis Vuitton, Bottega Veneta și Saint Laurent, anunță Bloomberg.

Directorul executiv al Rebag, Charles Gorra, declară că parteneriatul va ajuta compania sa să ajungă la mai mulți consumatori și să-și extindă acoperirea geografică. El susține că oamenii caută valoare și fac mai multe cumpărături online în ultima perioadă, ceea ce contribuie la alimentarea pieței de revânzare. Cu toate acestea, creșterea acestui sector s-a moderat de la pandemie.

Titlurile zilei

ROXANA CHIRIȚOIU MERGE LA DAVOS
CE SE ALEGE DE ENERGIE?
BM REDUCE PROGNOZA PENTRU ROMÂNIA
LOEWE ADUCE CRAFTED WORLD LA TOKYO
NOBU BEACH INN AJUNGE ÎN BARBUDA
BNR PERSEVEREAZĂ ÎN PRUDENȚĂ

Acțiunile Walmart cresc cu circa 70% în ultimele 12 luni, datorită gamei variate de produse. Retailerul s-a luptat constant să atragă cumpărători mai bogați și să integreze brand-uri de modă high-end.