• Vodafone lansează în Brașov un magazin care combină tehnologia cu o cafenea Boiler, scrie ZF.
  • Scopul este să apropie clienții de tehnologie într-un mediu relaxant.
  • CEO-ul Baytorun evidențiază inovația și experiența clientului ca valori centrale ale parteneriatului.

Vodafone lansează un proiect prin care îmbină tehnologia cu experiențele cotidiene, o inițiativă ce constă în integrarea unei cafenele Boiler într-unul dintre magazinele sale din centrul Brașovului, conform ZF.

Anunțul vine din partea lui Nedim Baytorun, noul CEO al companiei, care prezintă ideea drept un experiment menit să ofere o interacțiune diferită cu tehnologia.

Vodafone transformă magazinul într-un spațiu tech și cafenea

Conceptul urmărește să transforme magazinul Vodafone într-un spațiu multifuncțional, în care clienții testează cele mai noi produse și servicii din gama EasyTech într-un ambient relaxant, specific unei cafenele moderne. Potrivit lui Baytorun, parteneriatul cu Boiler se bazează pe valori comune, precum inovația, orientarea către client și implicarea în comunitate.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Proiectul reflectă o schimbare de abordare în retailul tehnologic și mizează pe crearea unei atmosfere prietenoase care încurajează descoperirea tehnologiei într-un cadru informal. Baytorun subliniază că această inițiativă face parte dintr-o strategie mai largă prin care Vodafone dorește să apropie mai mult tehnologia de viața de zi cu zi a oamenilor.