• Verdino lansează o nouă categorie de produse care combină proteine animale și vegetale, destinată flexitarienilor, consumatori care alternează între alimente de origine animală și plant-based.
  • Raul Ciurtin, fondatorul Verdino, explică comportamentul flexitarianilor din România, care consumă carne și produse de origine animală, dar le înlocuiesc ocazional cu alimente vegetale pentru diverse motive, scrie ZF.
  • Înființată în 2018, Verdino nu ajunge încă pe profit, dar obiectivul companiei pentru acest an este de a înregistra primul său an profitabil; în 2023 are afaceri de 34 milioane lei și o pierdere de 28 milioane lei.

Verdino, un producător de alimente plant-based, îşi propune să lanseze în acest an o nouă categorie de produse care să atragă flexitarienii. Aceasta include un amestec de proteine animale și vegetale, ce răspunde nevoilor acestui consumator care combină produsele de origine animală cu alimentele plant-based în anumite perioade ale anului, scrie ZF.

Cum este definit consumatorul flexitarian în România?

Raul Ciurtin, fondatorul Verdino, explică faptul că publicul ţintă al companiei este format din flexitarieni. Aceştia consumă, de obicei, carne, ouă și lapte, dar ocazional înlocuiesc aceste alimente cu opțiuni vegetale, din motive de sănătate sau mediu. Astfel, noua gamă de produse vine în întâmpinarea acestui comportament alimentar mixt.

Cum evoluează compania?

Verdino se înfiinţează în 2018 de Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu. Deşi compania nu ajunge încă pe profit, obiectivul pentru acest an este să înregistreze primul său an profitabil. În 2023, Verdino raportează afaceri de 34 milioane lei și o pierdere de 28 milioane lei, conform datelor publicate de Ministerul de Finanțe.

Titlurile zilei

OMV Petrom și Romgaz încep forajul la Neptun Deep
Guvernul „uită“ de schema de ajutor de stat de 200 mil. €
Verdino lansează o nouă categorie de produse destinată flexitarienilor
C.E. iniţiază procedura de „suspendare a plăţilor” pentru România
One United acordă dividende de aproape 40 mil. lei către acţionari
LA REMOTE ÎNAINTE, LA BIROU ÎNAPOI?