• Piața televizoarelor din România înregistrează în 2024 vânzări de peste 1,4 milioane de unități, în valoare de peste 415 milioane de euro, scrie ZF.
  • Tehnologiile Mini LED și OLED câștigă popularitate, iar diagonala medie depășește 55 de inci.
  • Samsung își menține poziția de lider pe piață, cu cele mai mari vânzări în segmentele QLED, Neo QLED și OLED.

Piața televizoarelor din România înregistrează o evoluție pozitivă în 2024, depășind 1,4 milioane de unități vândute și o valoare de peste 415 milioane de euro, conform ZF

Creșterea este impulsionată de evenimente sportive majore, Jocurile Olimpice de la Paris și Campionatul European de Fotbal UEFA Euro 2024 precum și de interesul tot mai mare al consumatorilor pentru tehnologii avansate și experiențe de vizionare îmbunătățite.

Ce spune Bogdan Mariş, head of product management TV/AV, Samsung Electronics România şi Bulgaria?

„Anul 2024 a fost cu o dinamică pozitivă, a fost un an foarte bun. Plecând de la cele două evenimente sportive importante pe care le-am experimentat cu toţii anul trecut, piaţa de televizoare este în creştere, atât în valoare, cât şi în număr de unităţi. Creşterea aceasta a fost susţinută mai ales de tehnologiile mai avansate. Observăm că utilizatorul este acum mai atent la ceea ce alege. Televizoarele 4K sunt clar cele care domină piaţa, şi observăm o tendinţă către diagonale din ce în ce mai mari şi funcţii mai avansate“, spune el.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE