- Transavia are un portofoliu de branduri evaluat la 115 milioane de euro, în creștere cu 10% față de anul trecut, potrivit Brand Finance.
- Fragedo, brandul principal, valorează 99 milioane de euro și este recunoscut pentru produsele din carne de pui de calitate.
- Theodora Popa-Liteanu subliniază impactul pozitiv al brandurilor Transavia asupra industriei alimentare românești.
Transavia, un jucător major în industria avicolă din România, este fondată acum 34 de ani de antreprenorul Ioan Popa. În prezent, compania are un portofoliu de branduri evaluat la 115 milioane de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent, conform raportului Brand Finance.
Advertisment
Fragedo e brandul principal al companiei
Fragedo este principalul brand al companiei, denumit „tractor” al Transavia. Acesta ocupă locul 15 în topul brandurilor individuale, cu o evaluare de 99 milioane de euro. Fragedo este recunoscut pentru produsele sale din carne de pui.
Ce spune Theodora Popa-Liteanu, vicepreşedinte, Transavia?
„Este o recunoaştere a încrederii pe care consumatorii, care apreciază produsele din carne de pui sigure şi de înaltă calitate, o au în noi şi în standardele înalte pe care ni le asumăm zi de zi. Suntem mândri că, prin Fragedo şi prin celelalte branduri din portofoliu, contribuim activ la consolidarea unei industrii alimentare româneşti moderne, sustenabile şi profund conectate la valorile locale“, spune ea.