• După 50 de ani, Hilfiger își revendică locul de figură de bază
  • „Am fost primul designer care a făcut îmbrăcăminte stradală”, spune Hilfiger
  • În 2021, Hilfiger a lansat prima sa colecție fără gen

„Am fost primul designer care a făcut îmbrăcăminte stradală”, spune Tommy Hilfiger într-un interviu pentru HYPE-BEAST. După cinci decenii, legendarul designer își revendică locul de simbol.

Cu o istorie în industria fashion, Hilfiger continuă să se bazeze pe istoria sa bogată pentru multe dintre colecțiile și colaborările actuale.
La începutul acestui an, marca Hilfiger a lansat prima sa colecție unisex alături de Indya Moore.

“Am căutat prin New York tipul de haine de care aveam nevoie în magazinele mele. Și mergeam prin buticuri obscure din zona de est, înainte ca Soho să fie Soho, unde găseam haine cool, uneori haine vintage”, a declarat Tommy Hilfiger.

În timp ce importanța diversității ar putea fi relativ nouă pentru unele mărci, pentru Hilfiger a fost întotdeauna o prioritate. Angajamentul Hilfiger de a lucra cu comunități subreprezentate este unul dintre motivele pentru care marca este încă la fel de populară și astăzi Tommy Hilfiger a lansat People’s Place, un program menit să amplifice eforturile și dedicarea mărcii pentru creșterea oportunităților în modă pentru comunitățile minoritare.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Am decis să cumpăr 20 de perechi de blugi de pe străzile New York-ului, cu cei 150 de dolari pe care i-am economisit lucrând ture de noapte la o benzinărie. Ulterior le-am vândut prietenilor mei. Așa am decis să deschid magazinul People’s Place”, a mai spus designer-ul.

De-a lungul anilor, artiști precum TLC, Destiny’s Child, Usher și alții au fost adesea văzuți purtând roșu, alb și albastru. Și Aaliyah a apărut într-o campanie Hilfiger din 1996, în timp ce în 1994,

Snoop Dogg a cântat în Saturday Night Live purtând un tricou de rugby Hilfiger, ceea ce a provocat o frenezie a vânzărilor.

„Și o mulțime de grupuri și rapperi au început să-mi poarte hainele. Când am aflat, am început să fac logo-uri mari și haine mai largi, iar întreaga comunitate a început să le poarte.”, glumește Hilfiger.

Munca lui este o reflexie a New York-ului multicultural din jurul său. Brandul este adesea comparat cu mărci precum Ralph Lauren sau Brooks Brothers.