- StubHub lansează IPO: vinde 34 mil. acțiuni la 22–25 dolari și vizează 851 mil. dolari și o evaluare de 9,2 mld. dolari, scrie CNBC.
- Finanțe T1/2025: venituri 397,6 mil. dolari(+10%), pierdere netă 35,9 mil. dolari.
- Compania este fondată în 2000, cumpărată de eBay (2007), răscumpărată de Eric Baker prin Viagogo (2020).
StubHub intenționează să strângă până la 851 milioane de dolari prin oferta publică inițială, ceea ce îi oferă o evaluare de circa 9,2 miliarde de dolari, conform CNBC.
Advertisment
Platforma de revânzare a biletelor vinde peste 34 de milioane de acțiuni, la un preț între 22 și 25 de dolari fiecare, și se listează la Bursa din New York sub simbolul „STUB”.
StubHub lansează oferta publică inițială și vizează o evaluare de 9,2 mil. dolari
Procesul de IPO se amână de mai multe ori – în aprilie, din cauza turbulențelor de pe bursă generate de tarifele impuse de Donald Trump, și în iulie 2024, pe fondul încetinirii pieței. Între timp, piața IPO își revine, cu listări notabile precum Bullish, Figma și Circle, iar companii precum Klarna și Gemini se pregătesc, la rândul lor, să iasă pe bursă.
Titlurile zilei
Conform prospectului actualizat, în T1/2025 StubHub raportează venituri de 397,6 milioane de dolari (+10% față de anul trecut), un profit operațional de 26,8 milioane, dar și o pierdere netă mai mare, de 35,9 milioane de dolari.
Fondată în 2000, compania este cumpărată de eBay în 2007 pentru 310 milioane de dolari, iar în 2020 este răscumpărată de cofondatorul Eric Baker, prin Viagogo, pentru 4 miliarde. Inițial, StubHub țintește o evaluare de 16,5 miliarde.