• După succesul ceasurilor automatice cu cristal safir, Stemata trece la integrarea diamantelor de laborator, pentru a satisface cererea pieței de ceasuri exclusiviste, cu mecanism elvețian și dotări superioare.
  • Planurile pentru 2025 includ deschiderea de magazine fizice și crearea de parteneriate de distribuție pentru a răspunde cererii ridicate din piața ceasurilor de lux.
  • Încasările de 200.000 de euro, din care 80.000 provin din ceasuri automatice, reflectă un model de afaceri profitabil, care a generat, pe lângă venituri, 80 de contacte cu antreprenori de top din România.

Stemata, brandul românesc de ceasuri premium, lansează un nou produs. Noua colecție de ceasuri cu mecanism elvețian și 56 de diamante de laborator este disponibilă în ediție limitată de doar 100 de bucăți. Prețul în faza de pre-sell este de 1.450 de euro, cu un avans flexibil de 30% sau 50%. Finalizarea ceasurilor este programată pentru 12 martie.

Care este succesul proiectelor anterioare și evoluția brandului?

Stemata pătrunde pe piața premium cu o colecție anterioară de ceasuri automatice, echipate cu cristal safir și design sofisticat. Proiectul, lansat vara trecută, are succes și 80 din cele 100 de bucăți disponibile se vând rapid și generează încasări de 80.000 de euro.

Se vede că există interes pentru piața ceasurilor automatice, spun cei de la Stemata:

Titlurile zilei

ÎN CE INVESTEȘTI AZI?
CE RATING THE FITCH DATORIEI SUVERANE?
ALTEX CUMPĂRĂ BRICO DÉPÔT ROMÂNIA
INVESTITORII SIMT CĂ PIAȚA BULL CONTINUĂ ȘI ÎN 2025
VREA ROMÂNIA COALIȚIA LA GUVERN?
BITCOIN AJUNGE LA 108.300 $, NOU ATH

“Cererea este uriașă, iar oferta pe piața de ceasuri de lux este limitată. Așa am decis să ne orientăm spre produse și mai exclusiviste, cu diamante și mecanism elvețian”, explică reprezentanții Stemata.

Care sunt specificațiile tehnice?

Ceasurile din noua colecție combină materiale de înaltă calitate cu un design inovator. Caracteristicile cheie includ:

  • Mecanism elvețian de precizie.
  • Cristal safir pe fața și capacul din spate.
  • 56 de diamante de laborator, integrate pentru un plus de rafinament.
  • Dimensiune de 43 de milimetri.

“Investiția în produs este la pre-sell-ul. O să avem 100 de bucăți, ediție limitată, mecanism elvețian de asemenea, cu 56 de diamante de laboratori, desigur. Investiția este de 1.450 de euro la pre-sell și o investiție inițială, adică avansul este de ori 30%, ori 50% și lucrarea produselor ceasurilor este pe 12 martie anul acesta.

Noi, înainte, vindeam numai ceasuri Quartz  și am văzut că este cerere pentru ceasuri automatice, am spus, ok, hai că facem 100 de ceasuri, cristal safir pe capacul din spate, dacă se vede, cristal safir pe cadranul din față, de 43 de milimetri, 100 de bucăți, ediție limitată, să vedem cum se comercializează.

Și le-am vândut, practic, am vândut 80 dintre ele și am zis, ok, bun, deci asta ar fi direcția în care trebuie să mergem, ceasuri mai premium, cu mai multe dotări, cu mai multe opțiuni, să zic așa, pentru că aparent este cererea prea mare și oferta prea mică pe zona de ceasuri de lux. Literalmente. Și-a urmat după, de-abia am terminat proiectul acesta cu automaticul pe 12 decembrie și am început următorul cu diamante, deoarece cererea e prea mare.

Deja am vândut 4 din cele 100, nici măcar n-am avut proiectul. Incredibil. Ca cifră de afaceri ne-am apropiat de 200 de mii de euro.

Nu este foarte mult, dar este incredibil. Având în vedere că 80 de mii de euro din cei 200 de mii sunt din ceasurile automatice, nu știu dacă vă dați seama, revenind la întrebarea dinainte, de ce am mers în direcția asta. Majoritatea care au cumpărat în ultima perioada ceasului Stemata sunt antrepeneori, oameni de afaceri.” spune Cătălin Mihalache, fondator Stemata.

Pe lângă venituri, brandul atrage 80 de clienți de top, majoritatea antreprenori cu cifre de afaceri de milioane de euro.

Ce urmează pentru Stemata în 2025?

Cu un start promițător în noul proiect, Stemata anticipează rezultate remarcabile în 2025. Planurile includ:

  • Extinderea rețelei de distribuție prin parteneriate strategice.
  • Deschiderea de magazine fizice pentru o experiență mai personalizată.
  • Asigurarea unui sistem eficient de livrare pentru a menține standardele de calitate.