- AgainstData estimează venituri anuale recurente de 60.000-70.000 de euro pentru 2024.
- Start-up-ul atrage finanțări de peste 200.000 de euro și discută noi investiții pentru scalare.
- Aplicația permite gestionarea datelor personale și adaugă funcții precum dezabonare automată și calcularea amprentei de carbon a e-mailurilor.
Start-up-ul românesc AgainstData continuă să atragă atenția pieței globale cu soluția sa inovatoare pentru protecția datelor personale. După șase luni de monetizare, compania estimează venituri anuale recurente de 60.000-70.000 de euro pentru finalul anului 2024.
Advertisment
Cum a reușit să atragă mii de clienți și finanțări importante într-un timp scurt?
De la lansarea versiunii plătite a soluției în luna mai 2024, reușește să atragă câteva mii de abonați plătitori dintr-un total de peste 20.000 de utilizatori. Până în prezent, acumulează finanțări totale de peste 200.000 de euro, primite de la fondul local GapMinder și acceleratorul Start-up Wise Guys. În prezent, start-up-ul derulează o nouă rundă de finanțare de tip „seed” pentru a sprijini extinderea și dezvoltarea produsului, scrie ZF.
Cum contribuie inovațiile și feedback-ul utilizatorilor la dezvoltarea AgainstData
„Noi am început prin a le permite oamenilor să vadă ce companii au datele lor şi să poată să trimită o cerere de ştergere către aceste companii. Între timp am adăugat funcţionalităţi legate de “unsubscribe” ca să ajutăm oamenii să se dezaboneze şi să poată să-şi calculeze amprenta de dioxid de carbon a mail-ului lor pentru că fiecare mail are o amprentă, oricât de mică este. Noi avem avem clienţi chiar cu sute de mii de mesaje pe care le-au şters, deci se adună. Pe lângă asta, am adăugat chiar săptămâna trecută, când a fost lansarea unei noi versiuni, funcţia de “multi account”. Asta înseamnă că în cadrul unui singur cont, pe aplicaţia AgainstData, pot fi gestionate mai multe conturi de e-mail. De exemplu, e-mailul personal, un e-mail de serviciu, sau chiar sunt multe persoane care au mai multe adrese de e-mail pe care le folosesc”, spune Adrian Vicol
Titlurile zilei
Cum contribuie inovațiile și feedback-ul utilizatorilor la dezvoltarea AgainstData?
Aplicația oferă utilizatorilor posibilitatea de a vedea ce companii le dețin datele personale și de a trimite cereri de ștergere prin câteva click-uri. Recent, au fost adăugate funcționalități precum:
- Dezabonarea automată de la e-mailuri nedorite.
- Calcularea amprentei de dioxid de carbon a e-mailurilor utilizatorilor.
- Funcția „multi account”, care permite gestionarea mai multor conturi de e-mail într-o singură aplicație.