- Starbucks România lansează EAU de PSL, primul parfum inspirat de Pumpkin Spice Latte, creat cu LUZI şi Anton Jimmy Studer.
- Campania „Accessorize with Pumpkin Spice” poziţionează PSL ca simbol cultural al toamnei, nu doar ca băutură.
- Parfumul este disponibil din 16 septembrie în 60+ cafenele din România, exclusiv pentru membrii Rewards, în 10.000 de flacoane mini şi câteva full-size.
Starbucks România lansează EAU de PSL, primul parfum din lume inspirat de Pumpkin Spice Latte, care se transformă din băutură sezonieră în accesoriu de modă.
Advertisment
Creat în colaborare cu casa de parfumerie elveţiană LUZI şi semnat de Maestrul Parfumier Anton Jimmy Studer, parfumul unisex are note de cafea, ceai şi lapte condensat, îmbinate cu scorţişoară, nucşoară, vanilie şi mosc, din familia olfactivă gourmand.
Starbucks România lansează parfumul EAU de PSL inspirat de Pumpkin Spice Latte
Campania „Accessorize with Pumpkin Spice” poziţionează PSL ca marker cultural al toamnei, comparabil cu accesoriile vestimentare emblematice ale sezonului. Produsul este disponibil din 16 septembrie în toate cele peste 60 de cafenele Starbucks din România, exclusiv pentru membrii Starbucks Rewards, sub formă de cadou la achiziţia unui PSL, în 10.000 de flacoane mini şi câteva full-size, ceea ce îl transformă într-un obiect de colecţie.
Titlurile zilei
Lansarea oficială are loc pe 15 septembrie la Starbucks Promenada Mall din Bucureşti, cu Nicole Cherry ca ambasador şi participarea fanilor şi creatorilor de conţinut. EAU de PSL marchează trecerea Pumpkin Spice Latte de la băutură iconică la simbol cultural al toamnei, purtat şi împărtăşit de comunitatea Starbucks.