- Profitul net al Sphera scade și ajunge la 7,8 mil. lei în T1/2025, cu 63,6% mai mic decât în aceeași perioadă din 2024, în timp ce vânzările consolidate se diminuează ușor cu 0,9%, până la 362,6 mil. lei, potrivit datelor BVB.
- KFC este lider cu 311,3 milioane lei, urmat de Pizza Hut (27,2 milioane lei) și Taco Bell (24,1 milioane lei).
- Cheltuielile în restaurante sunt de 336 milioane lei, iar profitul operațional scade cu 56,6% și ajunge la 12,5 milioane lei.
În primul trimestru al anului 2025, Sphera Franchise Group (SFG) raportează un profit net de 7,8 milioane lei, în scădere cu 63,6% față de aceeași perioadă a anului precedent. Vânzările consolidate se situează la 362,6 milioane lei, cu 0,9% sub nivelul din T1/2024, potrivit datelor BVB.
Advertisment
Care e performanța pe branduri?
KFC generează 311,3 milioane lei (-2%). Pizza Hut realizează 27,2 milioane lei (-1%). Taco Bell crește cu 15,6%, până la 24,1 milioane lei. Distribuția vânzărilor pe branduri este: KFC 85,9%, Pizza Hut 7,5%, Taco Bell 6,6%.
Care sunt veniturile din alte surse?
Veniturile din alte surse însumează 2 milioane lei (+156,9%), datorate anulării unor datorii de chirie.
Titlurile zilei
Care e profitul operațional?
Profitul operațional din restaurante este de 28,5 milioane lei (-36%). Cheltuielile G&A cresc cu 1,8% și mențin ponderea de 4,4% din vânzări. Profitul operațional total scade la 12,5 milioane lei (-56,6%).
Care sunt rezultatele financiare finale?
Costurile financiare nete sunt de 1,5 milioane lei (-42%). Profitul brut se situează la 11 milioane lei (-58,1%). Impozitul pe profit este de 3,2 milioane lei (-33,2%). Profitul net se diminuează cu 63,6% și ajunge la 7,8 milioane lei. EBITDA este de 24,8 milioane lei, în scădere cu 37,5%.