• IPSO Agricultură închiriază 2.300 mp în SPACEPLUS Chitila, proiect dezvoltat de SPEEDWELL, pentru a opera un hub logistic național destinat distribuției de piese pentru utilaje agricole, scrie ZF.
  • Decizia de închiriere este influențată de certificările ISU, eficiența energetică și flexibilitatea spațiilor, potrivit lui Robert Tănase, manager în cadrul IPSO Agricultură.
  • România are un deficit de aproximativ 2 milioane mp de spații logistice moderne, în special pentru IMM-uri și livrări last-mile, în contextul unei cereri în creștere și a unei rate de neocupare de doar 5,8%.

SPACEPLUS Chitila, proiect dezvoltat de SPEEDWELL, semnează un contract de închiriere cu IPSO Agricultură, distribuitor de echipamente agricole și parte a grupului francez Monnoyeur. Compania ocupă 2.300 metri pătrați în cadrul depozitului, dintre care 50 metri pătrați sunt destinați spațiilor de birouri. Tranzacția este intermediată de Griffes Real Estate Advisory, prin Andreea Păun, scrie ZF.

Care e funcționalitatea hubului logistic?

Depozitul din Chitila funcționează ca un hub național pentru distribuția pieselor de schimb destinate utilajelor agricole și contribuie la optimizarea operațiunilor logistice ale IPSO Agricultură în România și în țările vecine. Robert Tănase, manager de dezvoltare a rețelei IPSO Agricultură, declară că certificările ISU, eficiența energetică și flexibilitatea spațiilor reprezintă factori esențiali în luarea deciziei.

Care sunt perspectivele dezvoltatorului și ale intermediarului?

Maria Jianu, Leasing Director SPEEDWELL, subliniază că proiectul răspunde nevoilor IMM-urilor și confirmă atractivitatea conceptului SPACEPLUS. Andreea Păun, Managing Partner Griffes, precizează că tranzacția se finalizează într-un timp record.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Care e contextul pieței logistice din România?

România se confruntă cu un deficit de aproximativ 2 milioane de metri pătrați de spații logistice moderne, în special în segmentul IMM-urilor și al livrărilor „last-mile”, în ciuda cererii ridicate. La jumătatea anului 2025, stocul total de spații industriale moderne ajunge la 7,75 milioane metri pătrați, iar rata de neocupare se menține la 5,8%.