Softbinator Technologies (BVB: CODE), companie românească de dezvoltare software, specializată în designul, dezvoltarea şi lansarea pe piaţă de produse inovatoare alături de clienţi locali şi internaţionali, anunţă demararea procedurilor de preluare integrală a Digital Tailors.

Odată cu finalizarea tranzacţiei, Softbinator Technologies îşi consolidează portofoliul de servicii necesare unei companii pentru lansarea unui produs pe piaţă, şi anume execuţie în zona de product marketing.

„Colaborarea noastră cu Digital Tailors are o durată de peste trei ani, încă de la înfiinţarea companiei, perioadă în care am asistat împreună un număr semnificativ de clienţi care au avut nevoie de suport în zona de product sau content marketing. Prin tranzacţia de astăzi, adăugăm în portofoliul nostru o categorie nouă de servicii – product marketing şi, prin urmare, finalizăm ciclul de servicii de care o companie din tehnologie are nevoie pentru a ieşi cu un produs nou pe piaţă. Le urez bun-venit Gabrielei şi membrilor Digital Tailors în echipa Softbinator şi sunt încrezător că experienţa lor va continua să aducă valoare adăugată clienţilor în definirea planului de lansare a produselor acestora în piaţă,” a declarat Daniel Ilinca, fondator şi CEO al Softbinator Technologies.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Digital Tailors este o companie fondată în anul 2017 de către Gabriela Amarie. De-a lungul timpului, Digital Tailors a asistat clienţii în realizarea de strategii de product şi content marketing pentru produse de tehnologie B2B care vizează piaţa globală.

Conform unor analize în domeniul product marketing-ului, peste 80% din companiile şi startup-urile de tehnologie au dificultăţi în a găsi resurse şi a accesa cunoştinţele necesare în zona de product marketing, respectiv: validarea produsului cu piaţa, poziţionare şi mesaje, testare şi strategia de lansare pe piaţă. Totodată, oamenii cu experienţă şi cunoştinţe aprofundate în acest domeniu sunt printre cei mai căutaţi pe piaţa muncii, la nivel global.

„Product marketing-ul este o provocare pentru multe dintre startup-urile şi companiile de tehnologie. Este motivul pentru care am înfiinţat Digital Tailors în 2017 şi anume să construiesc echipe care ştiu marketing şi înţeleg, în acelaşi timp, particularităţile şi dinamismul unui produs de tehnologie. În cei peste cinci ani am lucrat cu multe produse, ne-am integrat în multe echipe şi am pus la punct procese şi moduri de lucru scalabile. Acum suntem pregătiţi să trecem la următorul nivel, împreună cu Softbinator. Sunt convinsă că vom scoate pe piaţă produse relevante, validate din timp şi, mai mult decât atât, ne vom echipa clienţii cu toate resursele de care au nevoie pentru a avea produse de succes,” a declarat Gabriela Amarie, fondator şi CEO al Digital Tailors.

În urma acestei tranzacţii, Softbinator Technologies va prelua integral Digital Tailors şi echipa formată din zece membri, iar Gabriela Amarie va ocupa funcţia de Marketing Director la nivelul grupului. Odată cu adăugarea noilor servicii în portofoliu, Softbinator Technologies urmăreşte să crească rata de succes a produselor lansate printr-o validare timpurie cu piaţa, încă din fazele incipiente ale dezvoltării produselor şi să ofere clienţilor servicii integrate pentru lansarea de produse noi pe piaţă. De asemenea, în afară de divizia de product marketing, compania are în plan şi lansarea unei soluţii de creare de conţinut pentru companiile B2B.

În 2021, Digital Tailors a generat o cifră de afaceri de aproximativ 0,85 milioane de lei şi a realizat strategii de product şi content marketing pentru companii din România, Germania, Spania, Ungaria, Bulgaria şi SUA. În 2022, noua divizie din cadrul Softbinator Technologies vizează venituri de cel puţin 1,1 milioane de lei.

Pentru realizarea acestei tranzacţii, Softbinator Technologies va utiliza o parte din capitalul atras de la investitorii BVB în timpul plasamentului privat pentru acţiunile sale, care a avut loc în septembrie 2021. Aceasta este cea de-a doua tranzacţie realizată de companie cu fonduri atrase din piaţa de capital, după preluarea WiseUp la finalul anului 2021. În prezent, Softbinator mai deţine participaţii în compania de recrutare TechMind (25%), agenţia de Product Design Ixperi (75%) şi în Yummdiet (9,5%), o platformă smart de recomandări de nutriţie sănătoasă şi well-being.

Softbinator Technologies este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti din data de 17 decembrie 2021 şi se tranzacţionează sub simbolul CODE. Compania are o capitalizare de piaţă de aproximativ 70 milioane de lei.