• Google își pierde statutul de verb, tinerii preferă să spună „searching” în loc de „googling”.
  • Generația Z și Alpha folosesc din ce în ce mai puțin Google ca verb.
  • Generația Z a început să folosească TikTok pentru recomandări de restaurante și hoteluri sau pentru a vedea produse noi.

Google își pierde statutul de verb. Tinerii preferă să spună „searching” în loc de „googling”. Merriam-Webster a adăugat „Google” ca verb, dar Generația Z și Alpha revin la cuvinte deja existente în dicționare. „Google it”, dacă nu mă crezi!

Acum aproximativ 20 de ani, Google devine un verb în dicționarul Merriam-Webster și înseamnă căutarea pe web. Generația Z, născută între 1997 și 2012, a crescut cu internetul și preferă să folosească smartphone-uri și aplicații în loc de computere desktop.

Generația Z a început să folosească TikTok pentru recomandări de restaurante și hoteluri sau pentru a vedea produse noi lansate de creatorii pe care îi admiră. Ei accesează direct aplicația sau site-ul mărcii respective, scrie Business Insider.

Titlurile zilei

BET CREȘTE CU 2,4% ÎN 2025
CHISĂLIȚĂ E NOUL PREȘEDINTE ROMGAZ
BET CREȘTE CU 0,3% MARȚI
CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
LYFT CUMPĂRĂ FREE NOW pentru 175 mil. €
CE URMEAZĂ PENTRU 3DINBOX ÎN 2025?