• Google își pierde statutul de verb, tinerii preferă să spună „searching” în loc de „googling”.
  • Generația Z și Alpha folosesc din ce în ce mai puțin Google ca verb.
  • Generația Z a început să folosească TikTok pentru recomandări de restaurante și hoteluri sau pentru a vedea produse noi.

Google își pierde statutul de verb. Tinerii preferă să spună „searching” în loc de „googling”. Merriam-Webster a adăugat „Google” ca verb, dar Generația Z și Alpha revin la cuvinte deja existente în dicționare. „Google it”, dacă nu mă crezi!

Acum aproximativ 20 de ani, Google devine un verb în dicționarul Merriam-Webster și înseamnă căutarea pe web. Generația Z, născută între 1997 și 2012, a crescut cu internetul și preferă să folosească smartphone-uri și aplicații în loc de computere desktop.

Generația Z a început să folosească TikTok pentru recomandări de restaurante și hoteluri sau pentru a vedea produse noi lansate de creatorii pe care îi admiră. Ei accesează direct aplicația sau site-ul mărcii respective, scrie Business Insider.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE