Românii de la Visitor Analytics au creat o soluție de analiză a site-urilor ca alternativă la Google Analytics

  • Visitor Analitycs a creat o soluţie complexă de analiză a site-urilor
  • Visitor Analitycs a ajuns la 3 mil. de instalări la nivel global
  • Business-urile și instituțiile mari încep să adopte soluția Visitor

Cine are curaj să concureze cu Google Analytics? Românii de la Visitor Analitycs, o companie cu origini germane, a creat o soluţie complexă de analiză a site-urilor, ca alternativă la soluţia Google Analytics.

Scopul? creșterea businessurilor utilizatorilor. Instrumentul are 3 milioane de instalări la nivel global.

Am discutat subiectul cu Dragoș Gal, Head of Enterprise, Integrations and Partnerships la Visitor Analytics.

„În primul rând este important de menționat că suntem o soluție de analytics. Nouă ne place să spunem de website intelligence fiindcă avem mult mai multe feature-uri, deci suntem o soluție comprehensivă în acest climat.”, a povestit Dragoș Gal, Head of Enterprise, Integrations and Partnerships la Visitor Analytics.