• Ground Zero raportează o creștere de 45% în primul semestru din 2025, datorată adaptării portofoliului și extinderii în retailul specializat, scrie ZF.
  • Lansarea berii XperimentAle 27 Sour Cherry aduce un sortiment sour, maturat 50 de zile, cu aromă intensă de vișine, pentru consumatorii care caută produse neconvenționale.
  • Taproom-ul din Piața Universității înregistrează o creștere de 50% a vânzărilor și servește drept spațiu de testare pentru noile produse.

Ground Zero, producător de bere artizanală, raportează o creștere de 45% în primul semestru din 2025 față de anul precedent, susținută de adaptarea portofoliului și extinderea în retailul specializat, conform ZF.

În 2024, compania Matache Beraru, care operează Ground Zero, are o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de lei.

Ground Zero extinde portofoliul cu XperimentAle 27 Sour Cherry și crește vânzările taproom-ului din Piața Universității cu 50%

Pe fondul acestei evoluții, Ground Zero lansează XperimentAle 27 Sour Cherry, o bere sour cu aromă intensă de vișine, maturată 50 de zile, destinată iubitorilor de stiluri neconvenționale. Taproom-ul din Piața Universității, cu peste 20 de beri la draft și o creștere de 50% a vânzărilor în prima jumătate a anului, servește drept loc principal pentru testarea noilor sortimente și atrage atât localnici, cât și turiști pasionați de bere craft.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Cosmin Timbuș, acționar Ground Zero, subliniază rolul taproom-ului în inovație și comunicarea directă cu consumatorii urbani, educați, care caută diversitate și autenticitate. Portofoliul companiei cuprinde diverse stiluri, de la IPA-uri aromate la beri roșii, porter și stout, disponibile în taproom, HoReCa și retail specializat.