Procter & Gamble inaugurează astăzi o unitate nouă de producţie în Urlaţi, judeţul Prahova, unde va produce capsule de detergent lichid Ariel. Acestea vor fi exportate în mai multe ţări europene, prin această investiţie de tip greenfield consolidându-se poziţia României de centru de producţie al P&G. În noua fabrică vor fi create peste 200 de noi locuri de muncă.

„P&G marchează astăzi o etapă importantă a prezenţei sale în România. (…) Atunci când guvernele, comunităţile locale şi companiile îşi unesc forţele, se întâmplă lucruri bune pentru toţi,” spune Antoine Brun, managing director al P&G pentru Europa de Sud-Est.

P&G mai are în România o fabrică de produse pentru îngrijirea părului în Urlaţi, sediul central al operaţiunilor din Europa de Sud-Est şi un centru global de servicii în Bucureşti, precum şi un centru logistic în Timişoara. În aceste unităţi, lucrează peste 1.000 de angajaţi.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Din portofoliul Procter & Gamble fac parte branduri precum Always, Ariel, Crest, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide, Aussie. P&G are operaţiuni în aproximativ 70 de ţări.

Fabrica de la Urlaţi, din judeţul Prahova, a gigantului american Procter & Gamble, produce anual 220 de milioane de unităţi, respectiv sticle de şampon, balsam de păr sau alte produse de îngrijire.

Procter & Gamble activează pe piaţa bunurilor de îngrijire personală şi a locuinţei, unde se luptă cu giganţi precum Unilever sau Henkel sau Interstar Chim.

Compania a decis să deschidă o nouă fabrică la Urlaţi deoarece a constatat că există cerere pentru capsulele de detergent. Oficialii P&G s-au uitat la harta Europei şi au realizat că fabrica deja existentă poate deservi vestul conti­nentului, aşa că s-au orientat către Europa Centrală şi de Est, potrivit unor date transmise anterior.