În intervalul ianuarie – martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 264 milioane de euro, în creştere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, anunţă compania.
Evoluţia este determinată în continuare de o creştere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul mutării în mediul digital a multor activităţi economice. La 31 Martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.640.000 de clienţi[i], în creştere cu 1,8% comparativ cu finalul T1 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 418.000 de clienţi, în creştere cu 14% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.
Consumul de date mobile a înrregistrat o creştere de 30%, comparativ cu T1 2020.
Pe parcursul T1 2021, 56.000 de locuitori din 143 de noi localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, iar 447 de noi localităţi din mediul urban şi rural 4G+.
Pe segmentul B2B, în primul trimestru al anului 2021 a fost înregistrată o creştere puternică de peste 20% în zona de ITC, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Cererea de servicii din partea companiilor mici şi mijlocii a avut o evoluţie semnificativă la anumite categorii din aria ITC. Deoarece clienţii business au devenit mai conştienţi de riscurile ce apar când angajaţii au acces la distanţă la resursele şi infrastructurile IT ale companiilor, s-a acordat o atenţie sporită soluţiilor de securitate cibernetică, acestea fiind în creştere accelerată faţă de primul trimestru al anului trecut.
În luna ianuarie a acestui an, Orange Money a lansat cardul de credit Orange, înregistrându-se o creştere de 40% a bazei totale de clienţi în T1 2021 comparativ cu T1 2020, aceasta depăşind 274.000 de clienţi la 31 martie 2021.
Totodată, datorită numărului din ce în ce mai mare de clienţi care folosesc Orange Money pentru plăţi prin eWallet şi Debit Carduri, s-a înregistrat şi o creştere semnificativă a numărului de tranzacţii de pe dispozitive mobile.
Consumatorii au optat în continuare pentru servicii şi achiziţii online, în perioada ianuarie – martie 2021 fiind înregistrat un număr mai mult decât dublu al comenzilor în eShop, comparativ cu T1 2020. Totodată, nivelul de utilizare a serviciului MyOrange a înregistrat o creştere considerabilă faţă de T1 2020, ca număr de tranzacţii procesate digital.
“S-au dovedit a fi elemente-cheie pentru noi şi ne-au ajutat în primul trimestru al anului 2021 să înregistrăm în continuare rezultate în creştere, în linie cu trendul ascendent din ultima parte a anului trecut. Conectivitatea a rămas acelaşi pilon solid cu rol extrem de important în economia naţională, lucru văzut şi în creşterea serviciilor în zona B2B sau în consumul de date mobile. Ne bucură, totodată, faptul că zona de digital este într-o continuă creştere şi că facilităţile pe care le oferă sunt din ce în ce mai uşor integrate în viaţa consumatorilor interesaţi de astfel de servicii. În acest context, deşi parcurgem o perioadă încă plină de incertitudini, rămânem în continuare dedicaţi oferirii unor servicii moderne şi inovatoare, de cea mai bună calitate, adaptate nevoilor şi dorinţelor unei palete largi de consumatori,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.