• NOD crește în 2024 cifra de afaceri cu 28%, la 2,65 miliarde lei, și profitul net cu 125%, la 82 milioane lei, scrie ZF.
  • Datoriile urcă cu 36%, echipa se mărește, iar față de 2020 cifra de afaceri și profitul cresc semnificativ.
  • NOD distribuie produse ale unor branduri precum Dell, Sony, LG, HP, Microsoft și Samsung și dezvoltă propriile branduri, Heinner, Serioux, Horizon, Vanora, U-Grow și MomKI.

Network One Distribution (NOD) este cel mai mare jucător pe piaţa locală de distribuţie echipamente IT&C, controlat de Iulian Stanciu, unul dintre cei mai influenţi antreprenori din domeniul IT. Compania înregistrează în 2024 o creştere semnificativă, depășește pragul de 3 miliarde de lei cifră de afaceri anuală, după un an cu rezultate peste aşteptări atât în ceea ce priveşte veniturile, cât şi profitabilitatea, scrie ZF.

Cum se mișcă cifra de afaceri?

În 2024, cifra de afaceri a NOD creşte cu peste 28%, ajunge la aproximativ 2,65 miliarde de lei și depășește estimarea iniţială de 6%. Profitul net e majorat cu peste 125%, până la 82 milioane de lei, faţă de 36 milioane în anul precedent.

Pe lângă creşterea veniturilor şi profitului, datoriile companiei cresc cu 36% în aceeaşi perioadă, iar echipa se extinde cu 9 angajaţi în decursul anului trecut.

Titlurile zilei

A fost semnat acordul politic de guvernare
Prețul petrolului crește după atacurile SUA asupra Iranului
CINE SUNT MINIȘTRII CARE INTRĂ LA GUVERNARE?
SUA ATACĂ IRANUL
TRUMP ATACĂ IRANUL
Atacurile SUA cresc prețul petrolului

Comparativ cu anul 2020, NOD îşi consolidează poziţia pe piaţă, cifra de afaceri este cu peste 50% mai mare în 2024, iar profitul net urcă cu aproape 70%.

Cum arată portofoliul de branduri?

NOD distribuie pentru numeroşi furnizori importanţi din IT&C, precum Dell, Sony, LG, HP, Microsoft sau Samsung.

Totodată, compania dezvoltă şi comercializează propriile branduri. Printre acestea se numără Heinner (electrocasnice, bricolaj, menaj, textile, mobilier mic), Serioux (accesorii şi periferice IT), Horizon (monitoare şi televizoare) şi branduri pentru articole de menaj şi produse pentru copii, cum ar fi Vanora, U-Grow şi MomKI.