- One United Properties are în construcție 4.041 de unități rezidențiale și 43.000 mp de spații comerciale, cu o GDV de 1,5 miliarde de euro, scrie ZF.
- Vânzările și prevânzările din T1 2025 ajung la 45,1 milioane de euro, cu 77% din stocul disponibil contractat.
- Proiectele de regenerare urbană, precum One City District, și segmentul comercial cresc continuu, cu venituri din chirii de 7 milioane de euro în T1/2025.
La finalul primului trimestru din 2025, One United Properties are în construcție un total de 4.041 de unități rezidențiale, 22.000 mp de birouri și 21.000 mp de spații comerciale, cu o valoare brută de dezvoltare (GDV) estimată la 1,5 miliarde de euro. Dintre acestea, 1,233 miliarde de euro sunt alocate segmentului rezidențial, ce reflectă valoarea estimată a unităților care vor fi vândute la finalizarea proiectelor, scrie ZF.
Advertisment
Compania deține și un portofoliu de terenuri cu o GDV estimată la 2,2 miliarde de euro, care susține viitoare dezvoltări de 9.101 unități rezidențiale.
Care sunt perspectivele pentru 2025?
În primele trei luni ale anului, One United realizează vânzări și prevânzări de 45,1 milioane de euro. Compania vinde sau previnde 146 de apartamente și unități comerciale, ce ajung la un total de aproximativ 15.000 mp, și 117 locuri de parcare. Aproape 77% din stocul disponibil este deja contractat, iar veniturile viitoare estimate din aceste vânzări ajung la 349 milioane de euro până în 2027.
Titlurile zilei
Cum arată livrările în 2025?
În 2025, One United livrează 2.300 de locuințe, inclusiv în proiecte emblematice, precum reconversia fostei Hale Ford și lansarea Marketta Food Hall, un spațiu gastronomic premium.
Cel mai ambițios proiect în curs de dezvoltare este One City District, care include peste 3.000 de unități locative, precum și facilități educaționale și comerciale, într-o abordare urbanistică integrată.
Cum își dezvoltă compania portofoliul?
One City District reprezintă un exemplu de dezvoltare mixtă, care transformă fosta platformă industrială ROCAR într-un pol urban complet, ce include locuințe, școală, grădiniță, spații comerciale și birouri. Aceasta face parte dintr-o strategie mai amplă a companiei de a construi orașe în oraș.
Care sunt performanțele pe segmentul comercial?
One United continuă să dezvolte segmentul comercial și înregistrează venituri de 7 milioane de euro din chirii în T1/2025, cu o creștere de 3% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Compania închiriază sau prelungește contracte pentru 16.520 mp de spații comerciale, ceea ce asigură o bază solidă de venituri recurente.
Portofoliul comercial al companiei este aproape complet ocupat, iar dezvoltările în curs vor adăuga 43.000 mp până în 2026.
Care e strategia de piață?
În contextul unei piețe imobiliare tot mai selective și educaționale, One United observă o schimbare a comportamentului clienților, care sunt mai analitici și compară mai mult proiectele înainte de a lua o decizie. Zona din apropierea centurii Capitalei devine tot mai atractivă pentru clienți datorită accesibilității și livrărilor imediate.