• Nestlé introduce tabletele KitKat în trei sortimente: ciocolată, caramel sărat și alune de pădure.
  • Segmentul de tablete înregistrează o creștere de 1,2 puncte procentuale față de anul precedent, scrie ZF.
  • Tabletele reprezintă 29% din piața de dulciuri din România în 2024.

Nestlé lansează în România noua gamă de tablete de ciocolată KitKat și aduce un produs inovator pe piață.

Această lansare se aliniază strategiei companiei de a diversifica portofoliul și de a răspunde preferințelor consumatorilor locali, care caută opțiuni variate în gama de dulciuri.

Ce sortimente sunt disponibile pe piața din România?

Tabletele de ciocolată KitKat vin în trei sortimente delicioase: ciocolată clasică, caramel sărat și alune de pădure. Aceste variante sunt gândite pentru a satisface diverse gusturi și preferințe și pentru a oferi o gamă largă de opțiuni pentru consumatorii din România.

Titlurile zilei

INVESTITORII CER DEMISIA LUI MUSK DIN FUNCȚIA DE CEO A TESLA
Meta AI devine disponibil în UE
Grindeanu: România va avea anual aproximativ 250 de kilometri de autostradă
ce se alege de pib?
Guvernul prelungește ajutorul de stat pentru marii consumatori de energie
Guvernul finanțează Start-Up Nation 2025 cu 440 mil. euro

Ce spune Cristiana Borşaru, Senior Brand Manager KitKat, Nestlé România?

„Batoanele cu care eram prezenţi pe piaţă până acum sunt produse de impuls, care te ajută pe parcursul zilei, îţi dau acel moment de respiro şi te ajută să termini toate task-urile pe care le avem, însă tabletele sunt destinate consumului de acasă, când ajungi după o zi lungă, ai nevoie de o pauză, să te relaxezi, acoperă un alt moment de consum”, spune Cristiana Borşaru, Senior Brand Manager KitKat, Nestlé România.

Cum performează la nivel european?

Pe piața europeană, tabletele reprezintă al doilea cel mai popular format de ciocolată, și înregistrează vânzări anuale consolidate de 7,93 miliarde de euro.

În ultimii doi ani, segmentul cunoaște o creștere semnificativă de peste 1,48 miliarde de euro, ceea ce confirmă faptul că tabletele sunt în plină expansiune în preferințele consumatorilor din întreaga Europă.

Segmentului de tablete este lider în piața de dulciuri din România

În România, segmentul de tablete reprezintă cel mai important sector din categoria de dulciuri, care include și ciocolata și napolitanele, cu o pondere de 29% din vânzările totale din acest sector în 2024.

Aceasta înregistrează o creștere de 1,2 puncte procentuale față de anul precedent, conform datelor furnizate de NIQ.