• Moov Leasing ia 110 mil. € de la 5 bănci.
  • Finanțarea vine la 2 ani de la fondare.
  • Creditul poate fi majorat în funcție de planuri.
  • UniCredit, BT, Raiffeisen, Exim și UniCredit SpA creditează.
  • Moov vizează extinderea națională rapidă.
  • Modelul de leasing 100% digital se consolidează.
  • Sustain LCM consultă Moov în tranzacție.
  • Tranzacția are și componentă sustenabilă ESG.
  • Filip SCA și ISA asistă juridic părțile.
  • Septembrie 2024: Moov are venituri de 10,6 mil. €.
  • Septembrie 2024: Moov are profit de 2,5 mil. €.

Moov Leasing, companie românească specializată în leasing operațional digital, primește o finanțare sindicalizată de 110 milioane de euro, cu posibilitate de majorare.

Creditul este susținut de un consorțiu format din UniCredit Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, Exim Banca Românească și UniCredit SpA.

Fondurile vor fi utilizate pentru extinderea operațiunilor la nivel național.

Titlurile zilei

BNR menține dobânda-cheie la 6,5%
BET SCADE CU 1,55% ÎN ULTIMA SESIUNE
Apple prezintă CarPlay Ultra
Acţiunile etoro cresc cu aproape 30%
SAI Broker lansează ETF-ul BKBETETF
adrian sârbu: Eu votez antreprenorul

Este una dintre cele mai mari finanțări de acest tip obținute de o companie românească aflată la început de drum, pentru că Moov e fondată acum doi ani.

Ce spune Bogdan Speteanu, Co-fondator Moov Leasing?

Ați anunțat acesr credit sindicalizat de 110 milioane de euro, cu opțiune de majorare. Care sunt principalele direcții în care vor merge acești bani și cum se reflectă ele în planul de extindere Moov?

„Așa cum am spus și în comunicat, în primul rând, banii vor merge pentru extinderea activității. Mare parte pentru nevoia de creștere a flotei, ideea în care clienții noștri au nevoie de mașini noi, de a schimba mașinile sau de a extinde flota. Acest este principalul vector. Al doilea vector, vorbeam de prezența națională.

Noi suntem deja prezenți în cele mai mari 10 orașe din România la acest moment. Și în perioada următoare dorim să ne întâlnim această prezență, precum și să extindem încă probabil în două, trei alte orașe. Iar nu în ultimul rând, ne ajută să investim în continuare în platforma noastră digitală. Asta însemnând o mai bună calitate a serviciilor oferite, de servicii suplimentare, precum și o mai bună experiență a clientului”, spune el.

Moov oferă leasing operațional 100% digital, într-un segment în care procedurile clasice încă domină. Care sunt principalele avantaje pentru client și ce rol joacă automatizarea în eficiența modelului?

„Acum, digitalul și automatizarea, cred că știm cu toții, joacă un rol esențial în orice industrie. Din ce în ce mai important, mai ales cu venirea inteligenței artificiale. Da, în cazul nostru este, până la urmă, miza pe care noi construim. Încă din T0 am mers pe un flux automatizat și 100% digital.

Ce înseamnă aceasta? Ce avantaje aduci? Și, în primul rând, pentru client și experiența clientului, fluxul este despre nevoia lui, despre ce mașină am nevoie, ce mașină mi se potrivește. Și nu despre partea birocratică, precum documente sunt eligibile sau nu sunt eligibile. Mai concret, practic, un client al nostru poate semna un contract cu noi, de leasing operațional, sub 10 minute, de la selecția mașinii până la semnare inclusiv. Evident, asta înseamnă că experiența clientului e mult mai bună.

Secundar, digitalizarea aduce și o experiență mai bună pe parcursul derulării contractului. De ce? Că în platforma noastră MyMove, clienții au tot ce le trebuie acolo, de la informații financiare, despre factură și așa mai departe, la documentele mașinii, asigurări, inclusiv servicii suplimentare, dacă vorbim de mentenanță și programarea în service, dacă vorbim de schimbul de anvelope, totul se poate face prin platformă, foarte simplu și foarte ușor.

În plus cu ce venim suplimentar pe produs, vorbim de flexibilitatea produsului, pentru că noi avem o particularitate și anume, mai ales în aceste vremuri nebune în care vedem că e greu să-ți faci planuri pe termen lung, oferim o mai mare flexibilitate. Clientul, practic, poate înlocui mașina, poate returna mașina, chiar și cumpăra mașina, dacă vrea, oricând pe perioada contractului.

De reținut că acestea nu implică costuri suplimentare, dacă mă refer la returnarea mașinii, care evident că dă un confort și o predictivitate crescută, așa cum spunem, mai ales în aceste vremuri în care planurile pe termen mediu și lung nu sunt foarte exacte și mai greu de făcut”, explică el.