• Miu Miu rămâne pe primul loc, iar încălțămintea domină căutările (60% din top), scrie Fashion Network.
  • The Row și Burberry au performat puternic, iar SKIMS și Adidas se află printre cele mai căutate produse.
  • Miu Miu și Isabel Marant au produse care înregistrează creșteri semnificative în cerere.

Miu Miu rămâne lider pe Lyst Index în Q2 2024 și își continuă succesul în fața rivalilor, conform Fashion Network, conform Fashion Network.

Brandul obține prima poziție și depășește Loewe, care coboară pe locul doi, și Saint Laurent, care urcă pe trei. În acest trimestru, pantalonii și încălțămintea domină preferințele consumatorilor, cu 60% din produsele cele mai căutate sunt încălțăminte, inclusiv sandale, cât și teniși retro sau funcționali.

The Row, Burberry și Chloé domină topul Lyst

Un alt brand notabil este The Row, care atinge cel mai înalt nivel al său, datorită succesului sandalelor Dune, care cresc cu 162% în căutări, iar Burberry revine în top 20 și profită de o campanie de succes și cererea crescută pentru colecțiile sale de bărbați. Totodată, Chloé înregistrează o creștere de 33% în Q2 și se apropie de Top 10.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Cele mai căutate produse includ sandalul Dune de la The Row, un top ribbed de la SKIMS, și șorturile Adidas sprinter. Miu Miu continuă să domine cu loaferii din piele, iar alte produse care captează atenția includ pandantivul Juju Vera și sneakersii Isabel Marant, care înregistrează o creștere spectaculoasă de 630% în cerere.