• Eticheta albă simplă de pe articolele Margiela reflectă ideologia sa personală.
  • Codurile de pe etichetele Maison Margiela arată anul și sezonul.
  • Aplicația TRUSS este o sursă potrivită pentru identificarea și achiziționarea pieselor Maison Margiela.

Maison Martin Margiela este un designer enigmatic. Activează în cadrul brandului său din 1988 până în 2009. A reușit să păstreze unun val anonim.

Eticheta albă simplă de pe articolele Margiela reflectă ideologia sa personală. Nu are branding și este atașată prin patru cusături simple, vizibile din spatele hainelor. Aceste cusături unghiulare devin un simbol discret al mărcii.

Jenny Meirens, partenerul creativ al lui Margiela, a declarat pentru New York Times: „Când oamenii văd haine puternice fără nume, devin mai curioși”. Până în 1997, eticheta a fost complet goală. Apoi a apărut sistemul de etichetare cu numere. De la 0 la 23, aceste numere desemnează liniile brandului. Doar 10 dintre ele sunt folosite frecvent și uneori combinate când o piesă aparține mai multor linii.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

Ce ascund liniile Maison?

Linia 1 este „Colecția pentru femei”, introdusă în 1988. După zece ani, în 1999, a fost lansată linia 10, „Colecția pentru bărbați”. Ambele linii includ Linia Replica, creată în 1994, ca parte a colecției pentru femei.

Etichetele cu 0 (ținută pentru femei) și „0 10” (ținută pentru bărbați) reprezintă articole remodelate manual. Acestea fac parte din „Linia Artisanal”, lansată în 2006. Colecția include piese realizate din materiale găsite, în loturi mici. Linia Artisanal îl prezintă pe Margiela ca artist, exprimându-se prin modă.

Linia 22 este renumită pentru colecția de pantofi pentru femei și bărbați, lansată în 1998. În cadrul acestei linii, se află celebra „tabi boot” în diverse variante.

0: Piese vestimentare remodelate manual pentru femei

0 10: Piese vestimentare remodelate manual pentru bărbați

1 Colecția pentru femei 1988

3 parfumuri. 2010. Parfum unisex „Untitled”. 

4 garderobă pentru femei (S/S 2004)

8 Ochelari (S/S 2008)

10 Colecția pentru bărbați. (S/S 1999)

12 bijuterii (2008)

11 O colecție de accesorii pentru femei și bărbați

13 Obiecte și publicații 

14 Un dulap pentru bărbați. (S/S 2005)

15 Margiela x 3 Suisses. (1999) 

Cum se identifică anul și sezonul pentru Maison Margiela?

Liniile 10 și 14, „Colecția pentru bărbați” și „Dulapul pentru bărbați”, au etichete de îngrijire cu un cod care indică anul și anotimpul. Acesta este cel mai simplu mod de a identifica articolele Maison Margiela. Sistemul se aplică și pentru celelalte linii, cu excepția pantofilor (linia 22) și a tricoturilor Miss Deanna.

Pentru articolele din perioada 2010-prezent, anul este indicat printr-o dată de patru cifre, urmată de numărul 1 pentru primăvară-vară și numărul 2 pentru toamnă-iarnă.

Versiunile din perioada 2001-2009 au un număr COMM, similar unui cod de serie. Ultimele patru cifre indică anul și sezonul. De exemplu, codul „0042” înseamnă anul 2004 și toamna-iarnă.

1988-1993
Articolele din această perioadă au etichete imprimate cu „COLECTION PRINTEMPS ETE” (primăvară-vară) sau „COLECTION AUTOMNE HIVER” (toamnă-iarnă), care includ anul de producție. Din cauza vechimii, acestea pot fi estompate.

1992-2001
Articolele din această perioadă sunt greu de datat, deoarece etichetele de spălare se pierd sau se estompează ușor. O metodă bună este consultarea unui look-book online. Firstview este o resursă utilă, dar oferă informații din 1997 pentru îmbrăcămintea de damă. Aplicația Truss conține, de asemenea, mii de articole Maison Margiela, începând cu 1989.

De unde cumperi Maison Margiela?

Dacă vrei să cumperi articole Maison Margiela de ocazie, aplicația TRUSS este cea mai bună opțiune.