- Business Lads generează 5,5 mil. € pentru clienți.
- Tendersight livrează 6 mil. € în vânzări B2B.
- Tordai coordonează 3 companii active.
- Echipa lui reunește 12 profesioniști din tech și sales.
- Startup-ul lui atinge 30.000 € venituri lunare.
- Portofoliul include 31 de clienți din SUA și Europa.
- Doina.ai automatizează procese de vânzări B2B.
- Clienții din portofoliu au business-uri de miliarde de $.
- Companiile sale cresc ARR-ul spre 400.000 euro anual.
Mihaly-Carol Tordai este un antreprenor român care livrează rezultate reale pentru clienți globali.
Advertisment
Coordonează companii cu activitate pe aproape fiecare continent, gestionează peste 30 de clienți B2B și a generat peste 5,5 milioane de euro în vânzări directe.
Cu o echipă de doar 12 oameni, susține o creștere sănătoasă, 30.000 euro venituri recurente lunare și un portofoliu activ care include nume internaționale.
Titlurile zilei
În prezent, este CEO al Business Lads, cofondator Doina.ai și Chief Revenue Officer la TENDER SIGHT, companie cu peste 6 milioane euro vânzări generate.
Ce spune Mihaly-Carol Tordai, CEO, Business Lads?
„Cifrele au și venit mai mult, să spunem așa, în ultimul an, că ne-am focusat mai mult pe scalare, pe optimizarea serviciului și mai ales pe a ne focusa pe produse care chiar putem să le vindem în general. Un lucru pe care l-am schimbat cumva ca filozofie la noi de business și cred că eu, să spunem așa, o mentalitate destul de sănătoasă e că e mai bine să ai 20% din 5 milioane decât să ai 100% din 200 de mii. De asta la Business Lads, până acum eram eu singur care gestionam firma împreună cu colegii noștri de pe fiecare proiect. Acum mi-am dat seama că sunt un pic overrun de câte proiecte avem, așa că am spus să aduc o parteneră și am adus-o pe Andrada, care ne va deveni cumva co-parteneră CEO în această firmă, care o să mă ajute să preiau un pic din proiectele operaționale încât noi să putem să scalăm liniștiți, fără să trebuiască să mă blochez eu în operațional de fiecare dată când închidem câteva proiecte.
Al doilea lucru pe care vreau să-l încercăm anul acesta, ideea e că e destul de greu pentru oricine care a lucrat în servicii, ba în marketing, ba în prestări, ba înscriere fonduri europene, și-au dat seama că e foarte greu să scaleze. Pentru că față de business-uri de unde scalezi din produs, care poate să fie nelimitat și foarte ușor de făcut, în business-urile de servici e foarte greu să scalezi pentru că trebuie să scalezi prin oameni. Și fiecare om pe care îl alegi poate să fie o angajare corectă sau greșită, trebuie să-l train-uiești este și el limitat de timpul pe care îl are. Și atunci, încă să ne putem uita la milioane de euro pe care le facem în următorii ani, trebuie să scalăm prin produs. Și așa am început să cofondăm și Doina, și așa am început să intrăm mai activ și în Tender Size, pe exemplu, care este un AI pentru licitații publice, care a ajuns deja la 6 milioane de euro vânzări anul trecut.
E bine, cred că asta e viziunea pe termen mediu și lung, să ne putem focusa prin niște produse, unde nu mai suntem noi bottleneck-ul, cum se zice, pentru că nu avem destul timp încă să ne replicăm la infinit, ci să scalăm prin produse pe care știm că le putem vinde, care au un product market fit, cum se zice, foarte puternic”, spune el.