- Mihai Pătrașcu susține măsurile pentru echilibrarea competiției cu platformele din China, scrie ZF.
- Comenzile din China afectează eCommerce-ul românesc și expun consumatorii la riscuri.
- Evomag cere respectarea acelorași standarde de calitate pentru toate produsele, indiferent de proveniență.
Mihai Pătrașcu, CEO, evomag, susține că livrările puternice de la platformele online din China, care nu respectă aceleași reglementări stricte ca în România sau Europa, afectează jucătorii locali, conform ZF.
Advertisment
El afirmă că orice măsură care restabilește echilibrul și asigură o competiție corectă este benefică. Pătrașcu subliniază că atunci când concurența se desfășoară pe baze echitabile, consumatorii beneficiază de produse conforme, sigure și de calitate.
Comenzile din China afectează eCommerce-ul românesc și necesită standarde de calitate echitabile
Extinderea comenzilor din China, prin platforme care nu respectă aceleași standarde de conformitate, are un impact negativ asupra eCommerce-ului românesc, iar companiile locale pierd teren. Consumatorii sunt expuși la produse care nu îndeplinesc cerințele de siguranță și calitate.
Titlurile zilei
Evomag consideră că este esențial ca produsele să respecte aceleași criterii de calitate și conformitate, indiferent de proveniență, pentru o piață echilibrată care recompensează corect atât consumatorii, cât și comercianții responsabili.