• Ochelarii inteligenți Ray-Ban de la Meta nu au succes.
  • Compania plănuiește a doua generație, deoarece mai puțin de 10% din dispozitivele achiziționate sunt utilizate lunar.
  • Meta a vândut un total de 300.000 de dispozitive purtabile până în februarie.

Ochelarii inteligenți Ray-Ban lansați de Meta Platforms în urmă cu aproape doi ani nu reușesc să satisfacă proprietarii care par să folosească dispozitivele rar, potrivit datelor interne ale companiei, scrie WSJ.

De la lansarea din septembrie 2021, mai puțin de 10% din utilizatorii care au achiziționat produsul Ray-Ban l-au folosit în mod activ, potrivit unui document al companiei din februarie revizuit de The Wall Street Journal. 

Meta a vândut un total de 300.000 de dispozitive până în luna februarie, dar compania a avut doar aproximativ 27.000 de utilizatori activi lunar. Dispozitivul, o parte importantă a strategiei hardware a Meta, permite utilizatorilor să facă fotografii și să asculte muzică cu ramele ochelarilor, oferind și alte caracteristici. Produsul cunoscut o rată de returnare de 13%, conform documentului.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Printre principalii factori care provoacă o experiență nesatisfăcătoare a utilizatorilor au fost probleme de conectivitate, probleme cu unele dintre caracteristicile hardware, inclusiv durata de viață a bateriei, incapacitatea utilizatorilor de a importa conținut media de pe dispozitive, probleme cu sunetul și probleme cu comenzile vocale pentru ochelarii inteligenți, conform documentului.