Directorul general al Meta, Mark Zuckerberg, CPO-ul Chris Cox și CTO-ul Andrew Bosworth își petrec „cel mai mult” timp lucrând la noua unitate AI a companiei, a dezvăluit Bosworth într-un interviu acordat miercuri.

Directorii de top își petrec cea mai mare parte a timpului lucrând la dezvoltarea inteligenței artificiale, scrie CNBC.

Andrew Bosworth a spus că o parte din această muncă va aduce beneficii metaversului, fapt care arată cât de importantă este inteligența artificială atât pentru Meta cât și pentru alte mari companii de tehnologie precum Microsoft sau Alfabet care investesc de asemenea timp și bani în această direcție .

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Meta, care deține Facebook și Instagram, a anunțat în februarie că va lansa mai multe produse care se bazează pe inteligența artificială generativă – cum ar fi anumite instrumente care să genereze text, să deseneze imagini sau să creeze alte lucruri care să le aducă mai aproape de natura umană.

Meta are deja propriul său model de limbaj, numit LLaMa, care la fel ca modelele AI concurente, este capabil să răspundă la întrebări și să sintetizeze informațiile din diferite documente, scrie CNBC.

Modelele mari de limbaj sunt practic cele care alimentează instrumentele AI precum  ChatGPT-ul lansat de OpenAI ,  Bing de la Microsoft sau  Bard de la Google.

Publicitatea digitală rămâne sursa cea mai mare de venit a companiei Meta, context în care Bosworth a declarat că se așteaptă ca personalul să lucreze la lansarea unor aplicații comerciale folosind inteligența artificială pentru a genera mai mult profit în viitor.

AI ar putea fi utilă în crearea mai multor reclame care să se pieze pe diferite audiențe, ridicând nivelul companiei care se baează momentan o campanie publicitară cu o singură imagine.

Bosworth a precizat că Meta ar putea utiliza AI-ul și în metavers și că speră ca inteligența artificială să fie inclusă în toate serviciile și produsele companiei în viitor, de la Facebook până la Instagram, precizează CNBC: „În viitor, s-ar putea să puteți descrie doar lumea pe care doriți să o creați și modelul de limbaj să vă genereze acea lume”, a spus Bosworth în interviu. „Așa ar face anumite lucruri, precum crearea de conținut, mult mai accesibile pentru mai mulți oameni.”