• Neakaisa.ro încheie 2024 cu afaceri de 35,3 mil. lei, +15% an/an.
  • Profitul net urcă de la 120.000 lei la 670.000 lei în 2024.
  • Cifra de afaceri ajunge la 9 mil. lei în T1/2025, cu +20%.
  • Gama Rune generează 6% din venituri în câteva luni.
  • Coșul mediu crește cu 5% în T1/2025 față de anul trecut.
  • Showroom-ul din București susține majoritatea creșterii profitului.
  • Ecommerce-ul crește cu 5%, sub așteptările companiei.
  • Compania colaborează cu peste 300 de arhitecți.
  • Neakaisa.ro vizează extinderea internațională până în 2026.

Neakaisa.ro pregătește intrarea pe piețele internaţionale până în 2026, după ce în 2024 depășește estimările de creștere.

În prezent, compania are în derulare discuții pentru atragerea unui partener strategic care să sprijine extinderea pe piețele externe, anunță Laura Sardescu, cofondator şi director general al Neakaisa.ro.

Magazinul online de obiecte sanitare încheie 2024 cu o cifră de afaceri de 35,3 milioane de lei, +15% față de 2023, și un profit net de 670.000 lei. Performanță susținută de lansarea gamei proprii Rune, investiții în digitalizare și AI, dar și de consolidarea segmentului B2B.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

În T1 din 2025, cifra de afaceri a companiei atinge 9 milioane de lei, un plus de 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2024. În timp ce produsele din gama Rune generează deja peste 6% din cifra de afaceri totală, iar coșul mediu de cumpărături are o creștere de 5%, comparativ cu primele trei luni din 2024.

Ce spune Laura Sardescu, cofondator şi director general, Neakaisa.ro?

„Cred că, în primul rând, suntem obișnuiți cu un context economic volatil. Cumva, ultimii mulți ani nu au reprezentat neapărat o stabilitate și, prin exercițiul acesta, cumva am fost pregătiți, să spunem, și cu gama Rune, care este lansată special pentru această volatilitate economică în care este nevoie de design, dar și de prețuri cât mai apropiate de posibilitățile materiale ale pieței, dar și dezvoltarea foarte mare pe partea de B2B. În ultimul an și jumătate am consolidat parteneriatele cu arhitecți, avem peste 300 de colaboratori activi în portofoliu și zona de proiecte mici și medii, unde începem să creem, tot așa, parteneriate solide pe termen lung, pe mici ansambluri rezidențiale, zona de HoReCa. Deci, cumva, toate planurile de până acum care încep să se materializeze.

Ne-am axat foarte mult pe provocările logistice de a trece cu produse agaparitice cross-border, dar este un moment în care și piața este pregătită și furnizorii de servicii de transport, de logistică din România sunt pregătiți pentru astfel de provocare, dar și noi intern. A fost nevoie de niște investiții foarte susținute în digitalizare, în zona de automatizare, zona de traducere, pentru că în momentul în care ești cross-border trebuie să vorbești pe limba celui la care te duci. Mai ales că Neakaisa nu este un termen foarte ușor de tradus. Piețele vizate sunt cele mai apropiate de România, vom începe cu Bulgaria și cel mai probabil Republica Moldova, unde deja vindem, dar prin magazinul din România, nu neapărat printr-o filieră locală, iar apoi ușor, ușor începem să mergem și către direcția cealaltă”, spune ea.