- Jaguar Land Rover lansează un nou logo pentru Range Rover, care completează designul clasic al mărcii, scrie The Sun.
- Range Rover devine sub-marcă în strategia „House of Brands” a JLR.
- Vânzările Jaguar scad cu 97,5% în Europa și 85% global, dar compania neagă legătura cu rebrandingul.
Jaguar Land Rover (JLR) introduce un nou logo pentru Range Rover, la doar câteva luni după ce se confruntă cu critici pentru rebrandingul său considerat „woke”, conform The Sun.
Advertisment
Noua emblemă are un design minimalist, cu două litere „R” în fontul caracteristic mărcii. Acesta este primul logo redesenat pentru Range Rover de la lansarea sa în 1970. Totuși, noua emblemă nu înlocuiește literele tradiționale „Range Rover” de pe mașini, ci completează designul clasic în anumite situații, cum ar fi etichetele sau la evenimente.
JLR lansează noul logo Range Rover după controverse și scăderea vânzărilor Jaguar
Lansarea logo-ului face parte din planul mai amplu al JLR de a lansa în lunile următoare un Range Rover electric. CEO-ul JLR, Adrian Mardell, menționează că numele Land Rover devine un „semn de încredere” în viitor, iar Range Rover funcționează acum ca o sub-marcă, alături de Jaguar, Discovery și Defender, în cadrul noii strategii „House of Brands”.
Titlurile zilei
Acest nou logo vine după o perioadă tulbure pentru Jaguar, care stârnește critici semnificative pentru rebrandingul anterior. Campania publicitară flashy, cu culori vii și modele, precum și redesignul controversat al logo-ului Jaguar, stârnesc indignare pe scară largă. Critici, inclusiv Nigel Farage și Elon Musk, avertizează chiar că rebrandingul ar putea afecta vânzările mărcii. După rebrand, vânzările Jaguar în Europa scad dramatic, cu o prăbușire de 97,5% în aprilie, ceea ce duce la o scădere globală de 85% a vânzărilor față de 2018. Cu toate acestea, Jaguar susține că rebrandingul nu are legătură cu scăderea vânzărilor.