• Aliant își majorează cifra de afaceri cu 30%, ce atinge 15 milioane de euro, și își consolidează portofoliul prin achiziția SoftPepper, potrivit unui comunicat al companiei.
  • Compania își extinde serviciile de Hyper-Automation și securitate cibernetică, optimizează operațiunile pentru a reduce costurile și încheie parteneriate strategice cu branduri precum Ricoh și Sharp.
  • Aliant estimează o creștere de cel puțin 10%, accelerează adopția AI, optimizează infrastructura IT și atrage specialiști noi pentru a susține expansiunea și dezvoltarea de soluții inovatoare.

Aliant, companie românească specializată în soluții IT, Hyper Automation și Managed Print Services, înregistrează în 2024 o creștere de 30% a cifrei de afaceri, ce ajunge la 15 milioane de euro. Performanța se completează cu venituri de aproape jumătate de milion de euro obținute din soluțiile ERP, CRM și Ticketing dezvoltate de SoftPepper, companie pe care Aliant o controlează din toamna anului trecut, spune compania într-un comunicat de presă.

Care sunt previziunile pentru 2025?

Pentru anul 2025, Aliant estimează o creștere sustenabilă de cel puțin 10%, susținută de optimizarea operațională și implementarea soluțiilor bazate pe inteligență artificială (AI), care reduc costurile de până la 10 ori în anumite procese.

Care sunt strategiile și direcțiile de dezvoltare?

Consolidarea afacerii în 2024 rezultă dintr-o serie de investiții strategice menite să asigure eficiența operațională și scalabilitatea companiei.

Titlurile zilei

Huawei lansează Pura X
RISCĂ MUSK SĂ PIARDĂ TESLA?
preia europa apărarea?
Meta Estate Trust efectuează exitul din proiectul The Lake Home
Aeroportul Heathrow își suspendă operațiunile din cauza unui incendiu
Apple este dată în judecată

În acest context, Aliant se concentrează pe dezvoltarea portofoliului de soluții adaptate nevoilor clienților și are ca priorități tehnologii emergente precum Generative AI (GenAI) și AgenticAI. Acestea devin factori cheie în automatizarea și luarea deciziilor la nivel de business.

Care sunt parteneriatele strategice ale companiei?

Pentru a-și consolida poziția pe piață, Aliant cumpără pachetul majoritar al SoftPepper și extinde astfel portofoliul cu soluții ERP, CRM și Ticketing. În plus, încheie parteneriate în domeniul Managed Print Services cu branduri de renume precum Ricoh și Sharp.

Aliant extinde serviciile de Hyper-Automation și securitate cibernetică

Aliant își dezvoltă serviciile în Hyper-Automation și utilizează tehnologii AI, RPA și low-code pentru a oferi soluții personalizate.

Totodată, compania pune un accent tot mai mare pe securitatea cibernetică și continuă investițiile în digitalizare și tehnologii cloud, pentru a crea infrastructuri IT moderne accesibile organizațiilor de orice dimensiune.

Aliant optimizează operațiunile și crește eficiența

Transformarea strategică a companiei crește semnificativ eficiența operațională, printr-un set-up scalabil capabil să răspundă rapid cerințelor pieței.

Aliant estimează o reducere cu cel puțin 30% a timpului de execuție al anumitor procese, elimină ineficiențele și îmbunătățește timpul de răspuns pentru clienți.

Care sunt planurile companiei pentru 2025?

Pentru anul viitor, compania accelerează dezvoltarea serviciilor ERP, CRM, Ticketing, Printing, Hyper-Automation și cybersecurity, fie prin parteneriate strategice, fie prin soluții proprii.

Aliant își extinde serviciile bazate pe AI și tehnologii emergente, pentru a oferi soluții cu valoare adăugată.

În plus, compania își mărește echipa, formată în prezent din 55 de specialiști, cu noi talente în business development și arii tehnice, pentru a susține expansiunea și expertiza în proiectele viitoare.