- H&M folosește „digital twins”, clone AI care înlocuiesc ședințele foto tradiționale, scrie Petapixel.
- Directorul creativ spune că AI amplifică creativitatea, dar există temeri privind înlocuirea fotografilor.
- Mango și Levi’s folosesc AI pentru diversificare, iar realismul imaginilor face dificilă diferențierea de fotografiile reale.
Retailerul suedez H&M introduce „digital twins”, clone generate de AI ale modelelor lor, create pe baza unui număr mare de fotografii reale procesate prin învățare automată, conform Petapixel.
Advertisment
Aceste imagini realiste înlocuiesc ședințele foto tradiționale și generează dezbateri despre viitorul fotografilor și altor creativi.
AI amplifică creativitatea umană, dar ridică controverse în modă
Directorul Creativ al H&M susține că AI amplifică creativitatea umană, fără a o înlocui, opinie pe care unii fotografi o susțin, dar critici o contestă.
Titlurile zilei
Alte branduri de modă precum Mango și Levi’s folosesc, de asemenea, modele generate de AI pentru a diversifica sau inova campaniile. Realismul impresionant al acestor „digital twins” face dificil pentru privitori să le distingă de fotografiile reale.