• Hermès raportează vânzări de 3,9 miliarde de euro în al doilea trimestru și depășește prognozele analiștilor și un venit operațional de 3,3 miliarde de euro, în creștere cu 6%, scrie FT.
  • Gențile Kelly și Birkin generează creștere organică de 12%, însă vânzările de eșarfe din mătase și produse de beauty scad cu 4%.
  • Hermès crește deja prețurile în SUA pentru a compensa tarifele mai mari, fără a anticipa noi majorări imediate, în timp ce vânzările în America cresc cu 12,3%.

Hermès raportează o creștere de 9% a vânzărilor în al doilea trimestru și ajunge la 3,9 miliarde de euro și depășește prognozele analiștilor, conform FT.

Venitul operațional crește cu 6% și atinge 3,3 miliarde de euro în prima jumătate a anului. Deși compania depășește LVMH și devine cea mai valoroasă marcă de lux la nivel global, acțiunile scad cu 4% și reduce câștigurile anuale la 12,5%.

Cererea pentru gențile Kelly și Birkin impulsionează vânzările

Cererea pentru gențile de lux Kelly și Birkin impulsionează creșterea organică a vânzărilor de produse din piele, cu o creștere de 12% în prima jumătate a anului. Totuși, unele produse mai accesibile, precum eșarfele din mătase și produsele de beauty, înregistrează o scădere a vânzărilor de 4%.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Hermès aplică deja majorări de preț în SUA din cauza tarifelor impuse de administrația Trump și nu se preconizează alte creșteri imediate, deși există incertitudini legate de noile taxe comerciale din acordurile SUA-UE.

Vânzările în America cresc cu 12,3% în al doilea trimestru și depășeșc așteptările, în timp ce în Asia-Pacific înregistrează o creștere de 3%, în ciuda unei scăderi generale a cheltuielilor de lux în China.