În 2021, investiţiile eMAG au depăşit 1 miliard de lei, iar în următorii doi ani grupul va continua să investească 2,2 miliarde de lei în planul său de transformare în ecosistem regional de comerţ online.

Planul de investiţii de 3,2 miliarde de lei pe trei ani a fost lansat în 2021.

În urma investiţiilor din 2021, grupul eMAG a înregistrat o cifră de afaceri de 9,57 miliarde de lei în 2021, dintre care veniturile realizate de eMAG în România reprezintă 5,68 miliarde de lei. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,346 miliarde de lei în 2021.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

„În al doilea an de pandemie, am luat decizia să demarăm un program ambiţios de investiţii, cu rolul de a susţine transformarea eMAG într-un ecosistem regional de comerţ online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atât pentru clienţi, care cumpără mai des, dintr-o gamă mai largă de produse, cu livrare mai rapidă, cât şi pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace. Am atins astfel, în cei doi ani de pandemie, o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiţii cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluţie mai uşoară, mai rapidă şi mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicaţii: eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful, păstrând însă acelaşi preţ anual ca şi până acum. Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joiţa, unde instalăm roboţi care ajută angajaţii să îşi crească productivitatea şi astfel să menţinem preţurile reduse pentru clienţi. În acelaşi timp, continuăm să investim în antreprenoriat şi le punem la dispoziţie comercianţilor din Marketplace o platformă centralizată de vânzare în ţările din regiune în care suntem prezenţi, contribuind astfel la creşterea afacerilor lor într-o piaţă de desfacere mult mai mare,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.  

După doi ani din momentul lansării, serviciul Genius a ajuns la peste 340.000 de clienţi, care pot alege dintre cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuită, şi din 15 iunie, se va extinde şi va deveni un abonament cu beneficii în patru aplicaţii de comerţ online: eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful.

Investiţiile în eMAG Marketplace s-au ridicat în ultimul an la 72 de milioane de lei, facilitând accesul pe pieţele din România, Ungaria şi Bulgaria pentru comercianţii de pe platformă. Pentru a accelera dezvoltarea şi a simplifica procesul de extindere internaţională, eMAG lansează un sistem centralizat de administrare automată pentru toate cele trei ţări, care va duce la creşterea numărului de comercianţi români care vând internaţional, de la 2.500, în prezent, la 4.000 anul viitor.

Companie românească fondată în 2001, eMAG a devenit în 2022 cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance.