• WDP își consolidează poziția pe piața din România cu un portofoliu de 2 milioane mp, evaluat la 1,3 miliarde euro, scrie ZF.
  • Compania achiziționează un portofoliu logistic de 110 milioane euro de la Global Vision și Globalworth.
  • WDP adaugă Expo Market Doraly în portofoliu, pentru 90 milioane euro, întărind strategia pe piața locală.

WDP, al doilea cel mai mare proprietar de spații logistice și industriale din România, își consolidează poziția pe piața locală printr-o strategie combinată de achiziții, dezvoltări și finanțări strategice, conform ZF.

Compania belgiană gestionează un portofoliu impresionant de aproximativ 2 milioane de metri pătrați, evaluat la 1,3 miliarde de euro, distribuit în aproape 80 de locații din România. Acest portofoliu robust îi conferă o cotă de piață de aproximativ 25% și își consolidează statutul de jucător important pe piața imobiliară locală.

WDP întărește piața locală prin tranzacții și proiecte strategice majore

În ultimele luni, WDP realizează tranzacții semnificative și lansează noi proiecte și are ca obiectiv principal transformarea României într-un pilon strategic al platformei sale europene. Printre mișcările cheie se numără preluarea integrală a participației de 15% deținute de Jeroen Biermans în WDP România, acesta rămâne în continuare country manager. De asemenea, compania achiziționează un portofoliu logistic important de la Global Vision și Globalworth, într-o tranzacție estimată la 110 milioane de euro. Pachetul achiziționat include patru clădiri de clasă A situate în București, Constanța și Târgu-Mureș, dar și un teren cu potențial de dezvoltare de aproximativ 300.000 mp GLA, ceea ce oferă WDP posibilitatea de a extinde și diversifica oferta pe piața românească.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

În plus, în 2023, compania adaugă în portofoliu platforma Expo Market Doraly, pentru care plătește aproximativ 90 milioane de euro, un alt pas semnificativ în strategia de creștere și diversificare a activităților sale pe piața locală. Aceste achiziții și proiecte de dezvoltare reprezintă o parte importantă din planul WDP de a-și întări prezența pe piața din România și de a maximiza potențialul acesteia în cadrul platformei sale europene.