• Proprietarii de Cybertruck se plâng că mașinile se strică repede.
  • Unul dintre ei spune că mașina s-a stricat imediat după ce a luat-o, după ce a mers cu ea doar o milă.
  • Cybertruck e un camion de jucărie în cel mai bun caz, spune un proprietar.

N-are doar concurență la Neuralink. Are și tensiuni cu Cybertruck. Se defectează foarte repede, spun proprietarii, potrivit New York Post.

Graba strică treaba-n viață. La fel și-n business. Cel mai ghinionist? După 1 km de mers cu ea, vehicului a murit.

Ce spun oamenii despre Cybertruck?

Într-o postare de pe Cybertruck Owners Club, intitulată „Cea mai proastă livrare din viața mea (camionul a murit în 5 minute)”, un proprietar din California de Sud a scris că, după ce a ieșit la o plimbare cu mașina în aceeași zi în care a primit-o, vehiculul „a făcut o milă pe drum, a început să apară o eroare de direcție, ecran roșu intermitent” și  „am renunțat la marginea autostrăzii, acum camionul este mort și aștept o remorcă.”

„Dealerul nu a putut face nimic pentru mine. A fost grozav timp de 5 minute. Am încercat totul, am repornit, ecranul este blocat în negru și continua să sune”, a mai scris el.

Un alt utilizator a împărtășit o fotografie cu Cybertruck-ul lor care arăta intermitent un ecran roșu care avertizează: „Trageți în siguranță. A fost detectată o problemă critică de direcție.”

Comentariile pe forum au tot curs. „Dar oamenii trebuie să audă adevărul”, a scris un proprietarul din Canada pe Forumul proprietarilor de Cybertruck. „Nu, nu este glorios. Cybertruck nu este un camion. Este un camion de jucărie în cel mai bun caz, un concept experimental în cel mai rău caz.”

Altul spune: „volanul este mult prea mic. Stânjenitor de mic”.

Vehiculul are o autonomie de 515 km (320 de mile) la o încărcare completă, dar proprietarii au spus că ar putea dura între șapte și aproximativ 14,5 ore pentru a atinge acest lucru, în funcție de priza de încărcare.

Cum se mișcă pe bursă?

Acțiunile Tesla scad cu 30% în 2024. A doua cea mai mare scădere dintre companiile din S AND P 500.

Tesla dezamăgește cu livrările în T1. Se vede impactul dobânzilor ridicate.