• Generatik simplifică campaniile indoor și folosește AI și date în timp real pentru recomandări eficiente.
  • Brandurile gestionează rapid campanii cu hartă interactivă și control total și reduce timpul de planificare.
  • Platforma vizează companii medii, are parteneri în retail și fitness și planifică extinderea națională.

Generatik este o platformă completă care simplifică planificarea, implementarea și monitorizarea campaniilor de publicitate indoor, în special în malluri și alte spații comerciale, conform unui comunicat.

Platforma este dezvoltată de o echipă multidisciplinară de experți în tehnologie, inteligență artificială și comunicare, platforma răspunde nevoilor brandurilor din diverse domenii precum retail, FMCG, banking, tehnologie sau HORECA.

Ce spune Laurențiu Jiga, CEO și fondator, Brand Management?

„Indoorul are un avantaj strategic incontestabil. Interacționează firesc cu publicul lui, într-un moment în care cumpărătorii sunt disponibili pentru conversații cu brandurile. Nu întâmplător, rata de conversie a indoorului este între 30% și 40%. Cu toate acestea, din rațiuni logistice și nu numai, indoorul a fost până acum, subutilizat. Generatik elimină aceste blocaje și creează contextul potrivit pentru ca indoorul să fie accesat, optimizat și scalat. Prin Generatik, valorificăm potențialul publicității indoor și o aducem la realitatea secolului XXI, oferind o experiență premium.

Titlurile zilei

Tesla și Nvidia dezamăgesc pe bursă în 2025
Trump impune o taxă de 10% țărilor aliniate BRIC
Musk lansează partidul politic „America Party”
ÎNCEPE MUSKARADA 2.0?
CUM SE MIȘCĂ SPHERA?
Bitdefender are venituri de 434,5 mil.$/2024

Munca marketerilor și a agențiilor este mult îngreunată de lipsa datelor în timp real și de complexitatea proceselor de implementare. Am creat Generatik pentru a simplifica radical acest proces: date relevante, automatizare, claritate. Acum, publicitatea offline poate funcționa cu aceeași eficiență ca cea digitală”, spune el.