• Business Mgazin organizează CEO Awards, cum se măsoară admiraţia?, ediţie aniversară 20 de ani.
  • Șucu: Este esențial să ne concentrăm pe ceea ce avem, nu pe ceea ce ne lipsește, iar greșelile fac parte din procesul de dezvoltare în afaceri.
  • În următorii 20 de ani, România trebuie să evolueze de la „produs în România” la „creat în România”, un pas provocator, dar crucial pentru viitorul economic, spune fondatorul, Mobexpert.

România are potențial, un mare potențial, dar pe care nu-l valorifică. Este vorba despre capitalul uman.
Trebuie să ai încredere că poți în business, să fii pregătit mental, inclusiv pentru eșec, spune Dan Șucu, fondator Mobexpert. Care adaugă că greșelile fac parte din proces.


Cum crește business-ul local România în următorii 20 de ani?

În 2004, PIB-ul României ajunge la 60 de miliarde de euro, iar stabilitatea și predictibilitatea economiei devin evidente. În această perioadă, Dan Șucu își face pentru prima dată planuri pe termen lung. El subliniază importanța încrederii în succesele anterioare în afaceri. Deși recunoaște că greșelile sale sunt mai numeroase decât realizările, acestea contribuie la procesul de dezvoltare.

Cu 30 de ani de experiență, Dan Șucu își propune să ajute colegii să progreseze și înțelege că greșelile fac parte din parcursul managerial. Astfel, își dezvoltă abilitățile de a remedia aceste erori. Este esențial să ne concentrăm pe resursele disponibile, nu pe lipsuri. Dacă ar avea o copertă pe revista Business Magazin, aceasta s-ar intitula „Nu te opri niciodată!”

Titlurile zilei

CÂT TIMP PIERDE ROMÂNUL ÎN TRAFIC?
META BATE PALMA CU HOLLYWOOD
ISĂRESCU RENUNȚĂ LA POLITICA MONETARĂ
WINDOWS INTEGREAZĂ CHATGPT
VOLUMUL CONSTRUCȚIILOR SCADE CU 3,1% ÎN 2024
ÎNGHITE-N SEC

În următorii 20 de ani, România trebuie să evolueze de la „produs în România” la „creat în România.” Acest pas este provocator, dar extrem de important. Există deja companii care au început această tranziție, dar drumul înainte este lung.

Vezi toată gala aici