- Dragoş Constantinescu este numit CEO al Asahi Europe & International, preia conducerea operaţiunilor europene şi internaţionale (cu excepţia Japoniei, Australiei şi Asiei) din 1 aprilie 2025 şi devine membru al Consiliului Executiv al AGH.
- Michał Mrowiec, care conduce deja Ursus Breweries din 2023, devine CEO pentru Asahi în Republica Cehă, Slovacia, Germania şi Austria, iar numirea unui nou Managing Director pentru Ursus Breweries este anunţată în curând, scrie ZF.
- Ambii lideri beneficiază de o experienţă internaţională vastă: Dragoş acumulează 17 ani la British American Tobacco în diverse roluri europene, iar Michał, cu 9 ani în cadrul Asahi, completează experienţa sa anterioară la Coca-Cola HBC şi Unilever.
Dragoş Constantinescu este numit CEO al operaţiunilor Asahi Europe & International și preia responsabilitatea după retragerea executivă a lui Paolo Lanzarotti, scrie ZF.
Advertisment
Din 1 aprilie 2025, el conduce operaţiunile europene şi internaţionale (cu excepţia Japoniei, Australiei şi Asiei) într-un context în care grupul înregistrează venituri nete de peste 688 miliarde yeni în Europa.
Totodată, el devine membru al Consiliului Executiv al AGH, cu sediul central în Tokyo.
Titlurile zilei
Care sunt schimbările în conducerea operațiilor regionale?
Odată cu numirea lui Dragoş, rolul de lider al operaţiilor din anumite regiuni este preluat de Michał Mrowiec, care conduce deja Ursus Breweries din 2023.
Michał devine CEO pentru Asahi în Republica Cehă, Slovacia, Germania şi Austria, iar numirea unui nou Managing Director pentru Ursus Breweries este anunţată în curând.
Care sunt viziunile noilor lideri?
Dragoş Constantinescu îşi exprimă entuziasmul faţă de noua provocare, subliniază importanţa inovaţiei, extinderii portofoliului diversificat şi implicării în iniţiative cu impact pozitiv asupra oamenilor şi planetei.
Michał Mrowiec îşi rememorează experienţa sa valoroasă în România, evidenţiază rolul berii ca factor de conectare socială şi îşi exprimă recunoştinţa faţă de realizările echipei sale, cu încredere în continuitatea inovaţiei şi a succesului afacerii.
Care este parcursul profesional al celor doi lideri?
Dragoş Constantinescu îşi începe cariera la British American Tobacco în 2002, acumulează 17 ani de experienţă în diverse roluri financiare şi de management în Europa, inclusiv ca Area Director pentru Europa Centrală.
El aduce în noua funcţie o vastă experienţă şi un angajament puternic faţă de inovaţie, diversitate şi sustenabilitate.
În paralel, Michał Mrowiec are la activ 9 ani în cadrul Asahi Europe & International și completează această experienţă cu roluri anterioare la Coca-Cola HBC şi Unilever, precum şi o pregătire academică solidă, cu un masterat de la Universitatea Economică din Katowice.