Elon Musk spune că doar utilizatorii verificaţi vor apărea în feedul de recomandări al Twitter. Musk susţine că această mişcare “este singura modalitate realistă pentru a preveni boturile AI să preia controlul”.

Elon Musk a declarat că doar conturile verificate vor apărea în feedul de recomandări al Twitter, miliardarul continuând să reorganizeze platforma de socializare.

Secţiunea “For You” a Twitter le arată utilizatorilor tweet-uri de la persoane pe care nu le urmăresc, dar care le sunt recomandate de algoritmul firmei de socializare. Până în prezent, aceasta a arătat conturi de la orice utilizator Twitter, indiferent dacă sunt verificate sau nu, potrivit CNBC,

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Dar Musk a anunţat într-un tweet că, de acum înainte, doar conturile verificate vor apărea în secţiunea “Pentru tine” a site-ului.

Musk susţine că această mişcare “este singura modalitate realistă pentru a preveni boturile AI să preia controlul”.

Musk a mai spus că doar utilizatorii verificaţi vor putea vota în sondaje.

De când a cumpărat Twitter anul trecut, Musk a încercat să zdruncine modul în care compania face verificări. Înainte de achiziţia lui Musk, Twitter obişnuia să verifice utilizatorii cu o bifă albastră ca modalitate de a identifica dacă contul corespunde persoanei sau companiei care spune că este. Acest proces era gratuit şi se aplica celebrităţilor, jurnaliştilor, oficialilor guvernamentali şi organizaţiilor.

Musk a introdus anul trecut un serviciu de abonament numit Twitter Blue, care permite unui utilizator să plătească 8 dolari pe lună pentru a fi verificat şi a obţine marcajul albastru.

Twitter a anunţat săptămâna trecută că va începe să îşi încheie “programul de verificare” şi va elimina marcajele de verificare “verificat moştenit” la 1 aprilie. Compania îi îndeamnă pe cei care au bifat marcajele vechi să se înscrie pentru serviciul de abonament Twitter Blue.

Musk a încercat să găsească modalităţi de a genera noi surse de venit la Twitter, verificarea plătită fiind o politică emblematică. Dar compania ar fi pierdut o cantitate uriaşă de valoare.

Musk le-a spus angajaţilor săptămâna trecută că Twitter este acum evaluată la 20 de miliarde de dolari, potrivit unui e-mail trimis angajaţilor şi văzut de New York Times. Această valoare este în scădere cu peste 50% faţă de cele 44 de miliarde de dolari pe care Musk le-a plătit anul trecut pentru companie.