Elon Musk spune că doar utilizatorii verificaţi vor apărea în feedul de recomandări al Twitter. Musk susţine că această mişcare “este singura modalitate realistă pentru a preveni boturile AI să preia controlul”.

Elon Musk a declarat că doar conturile verificate vor apărea în feedul de recomandări al Twitter, miliardarul continuând să reorganizeze platforma de socializare.

Secţiunea “For You” a Twitter le arată utilizatorilor tweet-uri de la persoane pe care nu le urmăresc, dar care le sunt recomandate de algoritmul firmei de socializare. Până în prezent, aceasta a arătat conturi de la orice utilizator Twitter, indiferent dacă sunt verificate sau nu, potrivit CNBC,

Titlurile zilei

AROBS estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de 460 mil. lei
ANAF identifică 22.000 de persoane care închiriază locuințe prin Airbnb și Booking
Nokian Tyres începe livrările de anvelope
RAFINOR bate palma cu MAGNOR
VINE PRIMĂVARA ÎN AGRICULTURĂ
ÎNLOCUIEȘTE A.I.-UL CREATIVITATEA?

Dar Musk a anunţat într-un tweet că, de acum înainte, doar conturile verificate vor apărea în secţiunea “Pentru tine” a site-ului.

Musk susţine că această mişcare “este singura modalitate realistă pentru a preveni boturile AI să preia controlul”.

Musk a mai spus că doar utilizatorii verificaţi vor putea vota în sondaje.

De când a cumpărat Twitter anul trecut, Musk a încercat să zdruncine modul în care compania face verificări. Înainte de achiziţia lui Musk, Twitter obişnuia să verifice utilizatorii cu o bifă albastră ca modalitate de a identifica dacă contul corespunde persoanei sau companiei care spune că este. Acest proces era gratuit şi se aplica celebrităţilor, jurnaliştilor, oficialilor guvernamentali şi organizaţiilor.

Musk a introdus anul trecut un serviciu de abonament numit Twitter Blue, care permite unui utilizator să plătească 8 dolari pe lună pentru a fi verificat şi a obţine marcajul albastru.

Twitter a anunţat săptămâna trecută că va începe să îşi încheie “programul de verificare” şi va elimina marcajele de verificare “verificat moştenit” la 1 aprilie. Compania îi îndeamnă pe cei care au bifat marcajele vechi să se înscrie pentru serviciul de abonament Twitter Blue.

Musk a încercat să găsească modalităţi de a genera noi surse de venit la Twitter, verificarea plătită fiind o politică emblematică. Dar compania ar fi pierdut o cantitate uriaşă de valoare.

Musk le-a spus angajaţilor săptămâna trecută că Twitter este acum evaluată la 20 de miliarde de dolari, potrivit unui e-mail trimis angajaţilor şi văzut de New York Times. Această valoare este în scădere cu peste 50% faţă de cele 44 de miliarde de dolari pe care Musk le-a plătit anul trecut pentru companie.