Elon Musk nu vrea să audă plângeri de la clienți legat de noul sistem de asistență pentru șofer pe care Tesla Inc. intenționează să-l taxeze cu 15.000 de dolari în săptămânile următoare, scrie Bloomberg.

Conform Bloomberg, directorul executiv l-a criticat pe un proprietar de Tesla care a postat marți videoclipuri pe Twitter în care noua versiune beta a sistemului, numită Full Self-Driving, întâmpin dificultăți cu virajele la dreapta și cu alte sarcini de bază . Clientul a scris că a cheltuit mai mult de 32.000 de dolari plătind pentru sistem de mai multe ori.

„Versiunea este într-o ediție limitată dintr-un motiv” , a răspuns Musk , referindu-se la cea mai recentă versiune a sistemului lansată pentru clienții selectați săptămâna trecută. „Vă rog să nu solicitați să fiți incluși în versiunile beta timpurii și apoi să vă plângeți.”, a adăugat miliardarul.
Musk a anunțat în weekend că Tesla va începe să taxeze cu 3.000 de dolari în plus pentru Full Self-Driving, sistem care necesită încă supraveghere activă și care nu poate încă face vehiculele companiei să fie autonome.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Departamentul de Autovehicule din California a acuzat Tesla că induce în eroare consumatorii cu privire la tehnologia sa, iar Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi din SUA investighează dacă sistemul Autopilot al producătorului auto este defect, relatează Bloomberg.

Deși producătorul de automobile a încurajat clienții să-și împărtășească experiențele cu sistemul, compania a concediat un angajat la câteva zile după ce acesta a postat un videoclip pe YouTube cu mașina lui intrând într-un stâlp de trafic în timp ce folosea sistemul Full Self-Driving.

Contrar întâmplării, Musk a declarat în trecut că apreciază feedback-ul critic și și-a îndemnat adepții de pe Twitter în luna februarie să facă evaluări negative.