• Eli Lilly lansează noua formulă la jumătate din prețul obișnuit, pentru a-l face mai accesibil pacienților fără asigurare.
  • Măsura are ca scop extinderea ofertei de Zepbound în SUA.
  • Compania oferă fiole cu doză unică de 2,5 mg și 5 mg de Zepbound pentru 399 $ pe lună, respectiv 549 $ pe lună, prin intermediul site-ului său.

Eli Lilly vine cu o nouă formulă a medicamentului Zepbound pentru pierderea în greutate, la jumătate din prețul obișnuit, pentru a stimula accesul și aprovizionarea, scrie CNBC. Mișcarea vine în contextul cererii crescute pentru medicamentele destinate obezității, în special pentru Zepbound și Mounjaro. Ambele au ca ingredient activ tirzepatidă.

Care sunt noile prețuri pe lună pentru Zepbound?

Compania oferă acum fiole cu doză unică de 2,5 mg și 5 mg de Zepbound pentru 399 de dolari pe lună și, respectiv, 549 de dolari pe lună, prin intermediul site-ului său direct către consumatori. Pacienții încep de obicei tratamentul cu o doză de 2,5 miligrame, cresc treptat cantitatea și iau ulterior așa-numitele doze de întreținere pentru a menține scăderea în greutate.

Prețurile de listă ale Zepbound și ale altor medicamente populare pentru pierderea în greutate, cum ar fi Novo Nordisk Wegovy, sunt de circa 1.000 de dolari pe lună, înainte de asigurări și alte reduceri. Aceste tratamente fac parte dintr-o clasă de medicamente denumite GLP-1, care imită anumiți hormoni intestinali pentru a reduce pofta de mâncare a unei persoane și a regla glicemia.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Care este scopul noii oferte? Medicamentul este accesibil unui număr mai mare de persoane.

Zepbound demonstrează eficiență în pierderea în greutate, asemenea altor medicamente de pe piață, cum ar fi Ozempic, dar la un preț mai mic.

Cererea pentru medicamentele de slăbire este în  creștere, iar acest lucru determină compania să-și ajusteze prognoza de vânzări pentru 2024 cu 2 miliarde de dolari.