- Mark Zuckerberg testează casca VR a rivalilor de la Apple, Vision Pro.
- „Quest 3 este un produs mai bun”, spune Zuckerberg despre casca VR pe care o produce.
- Quest 3 are un preț de șapte ori mai mic decât Vision Pro.
Zuckerberg își laudă propria marfă. Face review căștii VR a rivalilor de la Apple, Vision Pro, și dă verdictul. A mea e mai bună. Nu doar la preț. „E un produs mai bun și punct”, spune șeful de la Meta. Apple vinde Vision Pro cu 3.499$, un Quest 3 e la 499$ în varianta de bază.
Advertisment
„Companii diferite, design diferit, diverse puncte forte. Dar, per total, Quest e mai bună la majoritatea capitolelor”.
Ce atuuri vede Zuckerberg la Quest 3
E mai ușor de folosit la exerciții fizice sau gaming, pentru că e cu 120 de grame mai ușoară decât Vision Pro. CEO-ul Meta spune că Apple sacrifică ergonomia și calitatea pentru a obține un ecran cu rezoluție mai mare.
Unde mai obține Quest 3 puncte în plus? Perspectivă mai wide și luminozitate mai bună a ecranului. Funcție de tracking superioară. Iar opțiunea eye tracking, disponibilă pentru Quest Pro, va fi introdusă și la device-urile entry level.
Alte mențiuni: Pe Quest 3 ai Youtube, aplicație incompatibilă cu Vision Pro. Parțial adevărat. Există o aplicație similară cu Youtube care funcționează pe casca Apple: Juno. Dar lipsa aplicațiilor sau dificultatea de a le descărca este raportată de mai mulți utilizatori.
Ce impact are Vision Pro în piață
Apple a prezentat Vision Pro în 2 februarie. Compania a primit circa 200.000 de precomenzi, înainte de lansare.
După două săptămâni în viața reală, consensul din piață e următorul: Device-ul de la Apple e impresionant, scump și ridicol, dacă-l porți în public, scrie France 24.
Vision Pro poate fi un nou produs de primă generație care schimbă lumea tech. La fel ca Mac, iPhone, iPad sau Apple Watch. Un pas spre adopția în masă a unei tehnologii relativ noi. Aspect sesizat și de Zuckerberg, recent. Lansarea Vision Pro va ajuta tot sectorul, spunea el.
La câteva zile după lansare, rețelele de socializare sunt dominate de clipuri în care apar clienți Vision Pro în diverse ipostaze amuzante.
E departe de forma ideală, abia peste trei generații va depăși așteptările utilizatorilor, scrie Bloomberg. Dar e în trend, cu sigurață.