- Criboser estimează o creștere cu 10% a profitului în 2025.
- Compania optimizează activitatea odată cu eliminarea blocajelor de la graniță.
- Trecerea în Schengen terestru reduce timpii de așteptare și costurile logistice.
- Livrările devin mai rapide, iar rutele sunt optimizate.
- Costurile cu combustibilul și programul șoferilor scad semnificativ.
- Transportul rutier și logistica beneficiază direct de integrarea în Schengen.
Intrarea României în spațiul Schengen terestru marchează un moment de cotitură pentru sectorul de transport și logistică. Companii dinamice precum Criboser din Oradea resimt deja efectele pozitive ale eliminării controalelor la frontierele terestre, prin eficientizarea rutelor și reducerea costurilor. Această prezentare evidențiază modul în care accesul liber în spațiul european contribuie direct la creșterea competitivității operatorilor români și oferă un avantaj semnificativ într-o industrie puternic concurențială.
Advertisment
Criboser crește prin eficientizarea operațiunilor
Criboser din Oradea e unul dintre cei mai dinamici transportatori rutieri de mărfuri. Compania estimează o creștere a profitului de cel puțin 10% în acest an. Florian Bara, fondator, Criboser afirmă că intrarea în Schengen terestru reduce semnificativ timpii de așteptare la frontiere. Transportatorii nu mai pierd ore la Nădlac sau Borș, ceea ce optimizează rutele și scade costurile. Cheltuielile cu combustibilul și orele șoferilor se reduc. Compania este deținută în mod egal de Florian Bara și soția sa.
Schengen terestru stimulează transportul și logistica
„Prin intrarea în Schengen terestru am devenit mai competitivi, nu mai stăm 8-10 ore la vama Nădlac, iar la vama Borş nu mai stăm patru ore. Doar în cazul unui control inopinat se mai stă la coadă dar foarte puţin. S-a redus costul cu combustibilul, cu programul şoferilor“, spune Florian Bara, fondator, Criboser, pentru ZF.