• Stéfère este fondat la Paris în 2007 de Corina Larpin și Stephanie Rehault.
  • Corina Larpin și Stephanie Rehault lansează brandul ca un proiect din pasiune.
  • Stéfère vinde bijuterii în 25 de locații din SUA.
  • Brandul este prezent în 7 locații din Europa și 2 în Asia.
  • Brandul creează piese unicat pentru pasionații de artă și modă.
  • Corina Larpin promovează bijuteria ca obiect de purtat, nu de colecție.
  • Clienții Stéfère provin din rândul celebrităților.
  • 70% din pietrele tăiate sunt valorificate pe piețele din SUA și Europa.

Bijuteriile care nu stau în seif, ies la lumină și scriu povești de stil.

Fondat în 2007 la Paris de Corina Larpin și prietena ei, brandul Stéfère ajunge astăzi în 25 de locații din SUA, 7 în Europa și 2 în Asia.

Cu piese create unicatl, brandul intră pe cele mai pretențioase piețe, de la Saks Fifth Avenue până la Bergdorf Goodman.

Titlurile zilei

A fost semnat acordul politic de guvernare
Prețul petrolului crește după atacurile SUA asupra Iranului
CINE SUNT MINIȘTRII CARE INTRĂ LA GUVERNARE?
SUA ATACĂ IRANUL
TRUMP ATACĂ IRANUL
Atacurile SUA cresc prețul petrolului

În ultimul an, brandul organizează 11 experiențe internaționale pentru a aduce bijuteriile mai aproape de publicul global.

Ce spune Corina Larpin, creative director, Stéfère?

„Stéfère s-a format în urma unui vis, care a fost visul meu, în urmă cu 20 de ani acum și foarte rapid am devenit printre primii vânzători în magazinele din America. Am intrat în magazinele Sachs acum 16 ani și, fără să ne dăm seama, am avut o evoluție foarte rapidă. În primele trei luni am devenit numărul unu la vânzările în Sachs, după care a urmat Peter Godman și restul de magazine.

Ne-am axat foarte mult pe online, am fost pionieri când online-ul a început și atunci am avut un pas înaintea tuturor, ceea ce ne-a ajutat foarte mult încrederea celebrităților. Foarte rapid am început să lucrăm cu majoritatea celebrităților din America și stiliștii acestora. Am creat proiecte foarte interesante, începând cu Cardi B, Taylor Swift, Beyonce, Madonna, care ne-au lansat foarte rapid.

După care, ulterior, în anul trecut am început să creăm o serie de experiențe în care clienții noștri VIP călătoresc cu noi peste tot în lume. Creăm niște vacanțe în care majoritatea clienților VIP se pot întâlni și pot crea amintiri și pot vorbi despre fashion, despre bijuterii, despre charity, fiecare având o pasiune. Și atunci am creat această comunitate Stéfère, care devine din ce în ce mai puternică și din ce în ce mai largă.

Iar acum am venit și în România, avem foarte multe cliente din România pe care m-a bucurat foarte mult să le cunosc de fiecare dată când mergem la Fashion Week în Paris sau în Milan sau în New York. Și am aflat și de la retailerii noștri Bairdorf și Saks că avem o mare clientele din România. Și atunci am vrut să mă apropii, eu fiind de aici și nu am mai venit de mult timp să povestesc ce se întâmplă cu brandul nostru.

A fost o oportunitate care a venit așa neașteptată și m-am bucurat. Am avut sâmbătă un eveniment care a fost foarte succesful. Mai avem în seara aceasta încă un eveniment după care bijuteriile noastre vor fi propuse de partenerii noștri de aici, Arsazura. Și sperăm să ne întoarcem cât mai curând după această experiență.

Cred că este loc de creștere în România pentru că persoanele care locuiesc aici călătoresc foarte mult și iubitoarele de fashion și de diamante cred că călătoresc și au învățat foarte mult despre ce se întâmplă în exteriorul României și am fost foarte surprinsă să văd cât de mult s-a dezvoltat România și cât de mult s-a dezvoltat ce se întâmplă în București și cred că foarte curând o să devină și chiar dacă nu suntem deja la nivelul altor capitale din Europa.

Vorbind despre cunoașterea persoanelor când investesc într-o bijuterie, când investesc într-o geantă, într-o piesă de artă, cred că avem un public foarte cunoscător în România și mare doritor de bijuterii și fashion, cred.

Cred că diamantele create în laborator au avut o ascensiune foarte rapidă dar și o cădere foarte rapidă. Noi am fost tot timpul foarte atenți să vedem ce își doresc clientele noastre, ce visează clientele noastre și am fost foarte aproape de retailerii noștri și atunci am învățat foarte mult din greșelile altora. Eu am crezut foarte mult în diamantele adevărate, deci am stat puțin mai la distanță de diamantele crescute în laborator și cred că se pare că am avut dreptate, ceea ce cred că fiecare își urmează viziunea lui. Eu am urmat-o pe a mea și cred că nu am greșit”, spune ea.